Annons:
Etikett17-stockholms-län
Läst 3390 ggr
Fozzi
1/13/12, 11:30 PM

Österskar (Åkersberga)Min ragdoll ar borta!!

min alskade Fozzi en 2-arig hankatt sprang bort i sondags (8 januari) i Osterskar (Akersberga) just nu befinner jag mej pa andra sidan jorden vilket jag aven gjorde nar detta hande :( sa darav att det inte blir nagra prickar over div ord hoppas ni forstar anda…

Fozzi ar 2 ar och varldens gosigaste katt, stor och social. Han ar vitbeige och brunmaskad och ljusbla ogon. (har tyvarr ej bild eftersom jag inte ar hemma)

Han har problem med sin mage och ater div mediciner sa det ar extreeeemt viktigt att han kommer hem sa snart d bara gar!!!! Mina foraldrar har letat, pratat med alla grannar, och folk runt omkring och satt upp lappar men inte ett spar!!!!!! jag far panik!!!! kan inte sluta grata!!! hittar nan honom eller vet vad som hant snalla kontakta mig!!!! kan varken ata, sova eller nanting…. det ar ju min bebis detta!!!!

stor hittelon utlovas!!

ar stold av raskatter vanligt??!!

Annons:
Hawknestgrove
1/14/12, 5:31 PM
#1

Oj… du siter verkligen i sk***n. Vi försöker hjälpa till så gott vi kan…. här har du flera tips..

http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d714ebfb9cb462244061878-nar-din-katt-ar-bortsprungen#discussions-1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Hawknestgrove
1/14/12, 5:33 PM
#2

han är väl märkt vad jag kan föstå. Fösök få ut idmärkningen här  och på alla instanser. kontakta uppfödaren.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

martdat
1/15/12, 9:46 AM
#3

försök att lägga ut en bild på honom. kattstölder händer faktiskt, men offtast finns andra förklaringar,

Har ni inte ringt polisen så gör det och anmäl honom försvunnen,.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Upp till toppen
Annons: