Annons:
Etikett122-linköping
Läst 7342 ggr
Sidentass
1/8/12, 1:45 PM

LÖST!!!!!Linköping - ung röd honkatt upphittad

Kvällen den 5 januari 2011 fann jag en vilsen, kontaktsökande liten röd katthona på lantmannagatan - Lambohov - Linköping. Kissen bär halsband, men saknar namntub och öronmärkning. Katten är mycket kelen och sällskaplig och söker sin ägare. Lappar är uppsatta i området.

072 9453779

Annons:
martdat
1/8/12, 1:48 PM
#1

lite tipps,

http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d712ed5b9cb46221d045017-har-du-hittat-en-katt#discussions-1

Har du inte ringt polisen så gör det.  hoppas att en ägare hittas, halsbandet borde ju med lite tur beryda att någon äger den, tänk även på att chip måste kollas med chipläsare.  all lycka till mvh ,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Sidentass
1/9/12, 2:45 PM
#2

-Ringt och anmält henne till polisen idag, märkligt bara att ingen ägare svarar på uppsatta lappar, eller att dom själva inte går ut o efterlyser, man hoppas verkligen att lille misse inte blivit krasst övergiven tex i samband med att ägarna flyttar, tyvärr försekommer ju detta…

martdat
1/9/12, 3:00 PM
#3

usch ja , hoppas hon inte  är dumpad, det står ingentiing alls på insidan av halsbandet?

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Sidentass
1/9/12, 6:10 PM
#4

Nej, jag har vänt "ut o in och upp och ned" på halsbandet, detta är en av de mest tillgivna o glada missar jag träffat på, och då är det ett mångfald jag pratar om.*L*.så jag fattar verkligen inte på ett sådant lågt intresse från dess ägare..

Hawknestgrove
1/11/12, 5:59 PM
#5

Finns det någon, som kan ta sig an denna flicka då?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Sidentass
1/14/12, 11:46 AM
#6

De flesta som man känner till har ju, liksom, jag huset fullt med katter…men eventuellt kan ett djurhem ta hand om henne tills vidare..hon är verkligen en social och glad liten kisse, var igår o kollade chip,. men sm jag kände på mej hade hon inget sådant!

Annons:
Hawknestgrove
1/14/12, 5:30 PM
#7

Scannade du efter chip? Tänkte att någon av kattehemmen där du bor har väl läsare.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Sidentass
1/15/12, 2:15 PM
#8

Gick till djursjukhuset i fredags och fick det kollat där..finns ingen läsare på det djurhem som var påtänkt, men tyvärr har det idag visat sig att det inte kan gå den vägen..:-( Utan någon annan lösning måste finnas för den här lilla tjejen..

Hawknestgrove
1/15/12, 4:09 PM
#9

Så det katthemmet kunde inte ta emot den lilla? Antar att du lagt ut det på Hittekatter också

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Sidentass
1/19/12, 8:52 AM
#10

Vill gläjdande nog berätta att detta lilla underverk till misse har fått ett stödhem…vi önskar henne all lycka där tillsammans med sin nya matte och sin kattkompis!Kyss En stor bit av mitt hjärta tog hon med sig, min lille vän…

Hawknestgrove
1/19/12, 12:11 PM
#11

Vad bra. Då kan vi skriva LÖST i denna tråd.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

martdat
1/19/12, 12:28 PM
#12

ja men låter tråden va kvar då ägaren faktiskt inet hittats, en ägare borde ju finns med tänke på halsbandet,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
1/19/12, 1:04 PM
#13

ja, det är smart…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Sidentass
1/19/12, 5:27 PM
#14

#12 Tycker jag är klokt tänkt:-)

Upp till toppen
Annons: