Annons:
Etikett10-jönköpings-län
Läst 2553 ggr
Lööv
2011-12-05 11:19

Ta bort annonser som ej är aktuella.

Hej visst kan katter vara borta flera år ibland. Men om det inte är aktuellet  så ta bort er annons.

Endel katter kommer till Djurskyddet djurens vänner och säljs sedan till ett bra hem. Blev utskälld för att jag berättade för en kvinna som annonserade om att hitta sin katt. Han var såld och hon ville ha kontakt med nya ägare fetr flera år och ha igen sin katt.

Lägg inte själviska känslor i ett djur. Har de det bra så låt det vara.Det är inte bara jag som är bra djurägare det finns fler.

Kram alla djurvänner. Djurvän Vetlanda.

Annons:
Hawknestgrove
2011-12-05 11:33
#1

Ja, jag ska framföra det till sajtvärden. Men jag vill gärna ha en bekräftelse på att inlägget inte är relevant. Ska ta och göra en genomgång och vi medisar får ta och ta BORT alla som  är mer än två månader.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Lööv
2011-12-06 10:33
#2

Hej det låter bra. Har svarat på endel om bortsprungna katter och fl st är sedan 09. Min katt blev tagen av räven. Jag funderade några månader men  sedan får man aseptera. Skaffa en annan katt.

De dör ibland ute gömda under en trapp eller i skogen. Endel blir påkörda eller misshandlade. Tyvärr. Människan är det största  rovdjuret. Kram från djurvän Vetlanda

martdat
2011-12-08 19:14
#3

som medis så säger jag bara att så länge som katten inte har kommit tillrätta så får anonsen vara kvar för mig. annars förloras poängen med detta. sen om katten blivit upphittad och har ett nytt hem är en annan sak, då får i allafall ägaren ett svar,

vill även påpeka hur viktigt det är att polisanmäla katten som upphittad innan omplacering.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
2011-12-08 19:27
#4

ja martdat har faktiskt rätt. men någon yttre gräns borde vi sätta

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

martdat
2011-12-08 19:37
#5

vi ska ta en dikution medisar o sightvärd,

att polis anmäla är viktigt inte bara för att hitta ev ägare men även för att då har man ryggen fri när man omplacerar,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Upp till toppen
Annons: