Annons:
Etikett19-dalarnas-län
Läst 6668 ggr
webbengirl
2011-11-30 19:31

Borlänge vår älskade Artic är borta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Artic är borta sedan 15/10-2011 rån Lergärdet i Borlänge. Hon är en sköldpaddsfärgad honkatt med färgerna svart/brunt/beige/grått och har extremt gröna ögon. Har även en grön tatuering i örat VD3352 men kanske är svår att tyda och är kastrerad. Hon är ganska liten till växten ,kärvänlig som bara den och följer gärna med folk som är ute och går och lyckas stanna cyklister bara för att få en klapp . Vi har letat och gått och frågat runt efter henne, och hon hälsar tydligen på hos folk ochså ! Hon sågs senast i Mellsta 2 veckor efter försvinnandet och "stannade" en tjej som åkte rullskidor . Vi åker till Gotland 3 veckor varje sommar och min farfar matar Artic och Kajsa medans vi är borta , och tydligen så hälsar hon på hos en man uppe vid Båtsta badet när jag var där och sökte efter henne så hon verkar gå ganska långt bort . Kanske finns hon åt Amsberg el sör Amsberg. Jag har även hört av mig till ett medium som säger att hon ska finnas vid ett stall där det finns mellan 6-10 hästar och det är yngre tjejer som rider där och det ska även finnas hopphinder utanför där .Hon bor tydligen i stallet och kanske kommer hem till vintern när det börjar bli kallt och hon vill komma in i värmen sade han . Artic brukar "prata" när man talar till henne och är hon ute och man ropar på henne så brukar svansen åka rätt upp i luften som en radioantenn. Den som gör att jag får hem Artic levande el död utlovas HITTELÖN! Ring mig Jessica på 073-8064470 el 0243-13281 jag svarar dygnet runt el maila mig .

Annons:
hittadjur-se
2011-11-30 20:00
#1
webbengirl
2011-11-30 23:04
#2

Tack för det !! Hade ingen aning om att denna sida fanns . MVH:Jessica

hittadjur-se
2011-11-30 23:08
#3

Vi finns i Falun dessutom så den är rätt så välkänd i trakterna :-)

webbengirl
2011-11-30 23:36
#4

Ni som läser detta inlägg jag har skrivit fel id nr på min katt det ska vara VD3352    (INTE VD3302)som jag skrev i inlägget . Hittar tyvärr inte på hur man kan ändra i sitt eget inlägg då jag är helt ny här.

Hawknestgrove
2011-12-01 17:03
#5

Ok, då ändrar jag åt dig….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Hawknestgrove
2011-12-01 17:05
#6

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: