Annons:
Etikett17-stockholms-län
Läst 5539 ggr
Mollz92
2011-11-03 20:42

TUMBA BORTSPRUNGEN SKÖLDPADD KATTHONA

Min syster har precis flyttat till Tumba med min katt och ville att jag skulle vänja henne vid det nya området genom att gå ut med henne i sele. Lördag den 15 oktober sprang hon bort när jag var ute och gick med henne. Min syster har inte sett henne sen dess. Hon är kastrerad med örontattuering.

Hon är sköldpadd på kroppen, ena frambenet och halva ansiktet. Vit under nosen neråt magen och på tassarna. Röd på andra halvan ansiktet och andra frambenet.
När hon sprang bort hade hon bara ett rosa halsband med reflex runt.

Hon är ofarlig. Hon har aldrig bitit eller rivit någon. Hon är lite skygg och går helst inte fram till främlingar om inte de har mat att erbjuda.

Ring eller mejla snälla om ni hittar henne. Även om ni bara ser henne. Det skulle kännas tryggt att veta om hon lever eller inte.

Mitt nr är 0735801421

Min e-postadress: mollis92@hotmail.com

Annons:
Hawknestgrove
2011-11-05 15:43
#1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

essut50
2011-11-06 19:54
#2

Var i Tumba försvann hon? Jag frågar för jag jobbar i Tumba centrum..

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Mollz92
2011-11-13 10:04
#3

Min syster bor på högbrinksvägen vid 715 busshållplatsen: Gröndalsvägen. Det var där hon sprang bort.
Hon gömde sig mellan 2 rör som leder under marken vid polisstationen. Jag tror att de är varm och kallvattensrör för att den ena var ganska varm. Jag såg att hon var därinne eftersom hennes ögon och halsband lyste upp men hon var jätte långt in… Det fanns inte en chans att jag kunde få ut henne därifrån. Jag har varit och kollat där flera gånger men har inte sett henne mer…
Jag är rädd ifall hon har krypit längre in och fastnat.

Hawknestgrove
2011-11-13 11:06
#4

kontakta som sagt katthemmen i Stockholm/Södertälje och be dem hålla öron och ögon öppna.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

essut50
2011-11-13 14:32
#5

Om du sätter fram mat brevid röret så kanske hon kommer fram och äter??

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Hawknestgrove
2011-11-13 14:35
#6

Ja det var en ide, om du vet att hon håller till där…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: