Annons:
Etikett091-göteborg
Läst 5569 ggr
Anna S
10/24/11, 6:41 PM

HEMMA!Hisingen Svart katt,upphittad

Söndagen 23/10 hittade jag en liten svart honkatt på Hisingen/Ramberget.  Hon va utan halsband och hon visar inga tecken på att vilja gå ut,så jag antar att det är en innekatt…hon va ganska mager,hungrig och törstig efter att på något vis förirrat sig ner i vår källare i hyreshuset där jag bor. Har hört en katt här under ca 1 veckas tid,möjligt att det är henne jag hört men ej kunnat lokalisera innan. (Jag antar att det är en hona)  Hon är en väldigt sällskaplig och trevlig liten katt. Rumsren.   Vore hon min så skulle jag saknat henne,jag önskar på detta sätt att hon ska hitta hem igen!                                                                                                                                                                 Mvh Anna och den svarta lilla katten

Annons:
Hawknestgrove
10/24/11, 9:22 PM
#1

lilla flickan…. Här har du samlade tips och hör med djurhemmen i Göteborg om de kanske kan placera om henne i så fall om du inte tar hand om henne.

Du kan vara ganska säker på visserligen, att hon inte är saknad, tyvärr. MEn man kan ju aldrig veta…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Anna S
10/31/11, 3:42 PM
#2

Katten är åter hos ägaren och vi blev alla glada igen.   Skrattande

Hawknestgrove
10/31/11, 3:58 PM
#3

MEn så bra!!! Får väl skriva HEMMA i rubriken, sånt älskar jag.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: