Annons:
Etikett04-skåne-län
Läst 3433 ggr
Magda
10/22/11, 8:41 AM

Simrishamn- randig honkatt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Våran Mjau är försvunnen.

hon har smitit ut förr men alltid kommit hem efter ett par dagar, men nu har hon varit borta för länge.

vi har sökt igenom det mesta vi kan komma på i närheten även soprum osv. idag ska vi ut med lappar och sätta upp, det kan ju hända att någon granne tagit in henne, det bor ju mycket folk här och många matar katter på balkongen.. så vi hoppas någon sett henne.

men lägger en efterlysning här om det är någon härinne som bor i närheten av simrisvägen i simrishamn och kanske sett henne.

hon är kastrerad & id märkt, kommer även att anmäla henne försvunnen till polisen på måndag om vi inte skulle hitta henne i helgen.

det handlar om en gammal katt, exakt hur gammal är okänt då hon är hittekatt..

Annons:
Hawknestgrove
10/23/11, 10:19 AM
#1

Lilla söta tjejen. Vi håller tummar och tassar för dig.

Här har du samlade tips!

http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d714ebfb9cb462244061878-nar-din-katt-ar-bortsprungen#discussions-1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Magda
10/24/11, 8:59 PM
#2

nu är hon polisanmäld som försvunnen iaf..

#1 tack, har läst den artikeln, jättemånga bra tips!

Hawknestgrove
10/24/11, 9:19 PM
#3

ja ge inte upp i första taget. Många kissar kommer hem eller hittas

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Magda
2/7/12, 10:08 AM
#4

var är du Mjauen :( våra lappar river folk ner. Undrar om hon finns hos någon i området eftersom våra lappar åker ner så fort jämt. Men om någon tar han om henne så önskar jag att de hör av sig så att vi vet att Mjauen lever och mår bra.. Men den chansen är nog liten. Jag går och tittar efter henne varje dag när jag promenerar med hunden..

Hawknestgrove
2/7/12, 4:54 PM
#5

Sätt upp nya och annonsera i lokalpressen. Hittelön brukar hjälpa i letandet. Om du använder dig avtexten som du har i inlägget ovanför, så gör nog annonsen susen.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: