Annons:
Etikett141-örebro
Läst 8455 ggr
nimbusbus
2011-10-03 20:52

HEMMA!!! utanför Laxå Svart katt bortsprungen

Ca en mil öster om Laxå, ute i skogen.

Katten är en vuxen kastrathanne, öronmärkt och svart.

Annons:
nimbusbus
2011-10-03 20:53
#1

Jo tele.. 0738-978104.

Hawknestgrove
2011-10-04 10:37
#2

Du har ingen bild? OCh skriv gärna märkningen här också om du vill!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Hawknestgrove
2011-10-04 10:38
#3

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

nimbusbus
2011-10-09 20:32
#4

Efter en veckas letande och en till vecka då katten var ensam var vi tillbaka o såg kisse som tyvärr drog som en avlöning. Han har alltså hittat "hem"! Har dock inte fått honom in i stugan ännu, verkar ha blivit skygg men han får den tid det tar o han kommer nog snart in!! :) Han har alltså återfunnit sig eller oss eller vad man ska säga.

mizoon
2011-10-09 23:31
#5

Hoppas katten kommer tillrätta

Hawknestgrove
2011-10-10 11:40
#6

Ja låt kisse få veta att ni är där och  då kommer han nog, ska ni se. Alternativ är att ni skaffar en fångstfälla.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Mollie2
2011-10-25 21:23
#7
Hawknestgrove
2011-10-26 10:21
#8

hur har det gått här?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

nimbusbus
2012-02-25 07:10
#9

Oj, såg inte att jag fått frågor om hur det gick sen.

Jo, det gick bra, ställde upp dörren och låtsades sova senare på kvällen och då vågade han sig in. Stängde fort som attan. Han var lite orolig en liten stund men sedan blev han sig själv igen.

Han sov och sov. Hade inte magrat alls, hade ju ställt ut mat plus han hittade säkert egen mat.

Tror jag var väldigt orolig för "ingenting", det var nog mest jaktinstinken som fått honom att våga sig ut alls. Han är 9 år och "feg" innekatt och då klart man blir väldigt orolig hur en sådan katt som inte sett världen därute ska klara sig, särskilt som han blivit livrädd bara han råkat gå ut i trappuppgången hemma….. Men det visade sig att jag underskattat hans förmågor gravt.

Det var inte meningen att han skulle få gå ut, men eftersom han aldrig velat gå ut, höll jag mer koll på den katten som vill gå ut (lämnar inte stugtomten, innekatt i stan) och förstod då inte att han kanske skulle kunna utveckla en plötslig vilja att sticka (=dum matte).

Trodde helt klart det hänt honom något. Men nu är jag iallafall visare!

Upp till toppen
Annons: