Annons:
Etikett221-sundsvall
Läst 3204 ggr
Melindasjoberg
2011-10-03 15:24

Kvissleby/Sundsvall helgråa Kenta har försvunnit!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min katt har försvunnit! Jag är i lätt panik och känner mig urusel som "kattmamma".

Katten i fråga är en kastrerad hankatt på ett år som heter Kenneth Gustavsson. Han har varit innekatt i hela sitt liv, men efter en flytt till Sundsvall och villa, så fick han bli utekatt. Först var han mycket bekymrad och gömde sig överallt i hela huset, därför tog det tid för mig att inse att han var försvunnen. Jag letade genom hela huset, från vinden till källaren och tittade i alla uthusen. Nu har jag börjat gå igenom berget (gumsekullen) och skogen, utan resultat.

Jag tror att han försvann någon gång under fredagen den 30 september, för sedan dess har ingen sett honom. Han vägrade gå ut för den stora vida världen var nog för läskig för honom, men nu är jag rädd för att han har stuckit ut och är skräckslagen där ute någonstans.

Han har ett rött halsband med texten 0703869859 KENTA men detta halsband kan såklart ha åkt av då jag har ett halsband som lätt kan göra det så att han inte stryps om han fastnar i ett träd eller liknande.

Han har en id-tatuering i örat och är helt genomgrå i en ljusare ton. Han har dock en liten vit fläck mitt på halsen. Han har helgrå tassar och har ganska stora öron och supergula ögon. Hans låtsasbror Curry som han har växt upp med går runt och jamar hela dagarna och saknar honom troligen mer än vad jag gör.

Jag ställer ut mat varje kväll, men då det är ett kattätt område, så kan jag garantera att det är någon av grannkatterna som är där och äter också, för maten är slut varje morgon.

Han försvann från Klippvägen 1 på Hemmanett/kvissleby/Sundsvall.

Om någon har sett någonting så snälla ring eller maila!

Melinda Sjöberg 
0703869859

Melindasjoberg@gmail.com

Annons:
bambiiii
2011-10-03 15:33
#1

ska hålla koll! hoppas du hittar honom!

 Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

 

 

 

 

 

 

Hawknestgrove
2011-10-04 10:39
#2

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: