Annons:
Etikett12-östergötlands-län
Läst 4891 ggr
Miwis
2011-10-02 21:17

Katt setts påkörd vid motorvägen, Mjölby

När jag åkte i jobbet i onsdags förmiddag såg jag med sorg i ögonen en liten katt ligga påkörd/avliden i väggrenen vid motorvägen. :( Jag har lagt in en annons på blocket och hoppas att det kan hjälpa någon ägare som undrar vad som hänt sin misse… Ush, blir så ledsen när man ser sådant.

Kopierar in min annons som jag la ut på blocket ikväll (under efterlysningar, östergötland).

På förmiddagen onsdag 28/9 sågs tyvärr en påkörd katt ligga i väggrenen till motorvägen i södergående riktning i höjd med mjölby. Katten sågs en bit efter
första avfarten (mjölby ö.) passerats, och låg strax innan man kör på en bro över järnvägsspår. Katten såg ut att vara av mindre storlek. Kroppen var svart och jag skymtade en vit tass. Svårt att se mer pga hög hastighet vid passerandet.

Ska jag annonsera detta någon mer stans?

/Mia

Annons:
martdat
2011-10-03 10:26
#1

jag brukar ringa polisen och anmäla det så att en ev ägare som söker sin  katt via dem kan ges en chans att hitta den.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
2011-10-04 10:44
#2

OCh om du har något telefonnummer till någon lokalradio, så meddela även där. De brukar vara snälla och ta upp det. Gratis.

Här har du några mer tips, samlade. Fint att du bryr dig…..

http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d712ed5b9cb46221d045017-har-du-hittat-en-katt#discussions-1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Mollie2
2012-01-16 21:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Kan det vara denna katt?? Jag vill så gärna veta vad som har hänt med min lilla kisse…

Upp till toppen
Annons: