Annons:
Etikett152-katrineholm
Läst 4731 ggr
mame
9/28/11, 6:40 PM

Katrineholm - Siames fortfarande på rymmen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag efterlyser fortfarande min älskade tabbymaskade nu 10-åriga siamesflicka Sickan som försvann vid tillfälligt besök i Duveholmsområdet i södra Katrineholm den 11 augusti 2010. Hon var innekatt hos mig och helt ovan vid att vistas utomhus och jaga efter mat. Hon har alltid varit lite försiktig men samtidigt nyfiken och framåt och ville väl se sig om i världen. Eller om hon blev skrämd av något, vid detta sitt första besök i Katrineholm.

Hon är korthårig, har blå ögon med en kronisk ögoninfektion och lång SMAL svans. Jamar ganska hest och lite "kraxigt". Tycker särskilt bra om män! Hon är så rar och älskade att ligga i mitt knä eller på min mage och bara gosa.

Annonser, lappar, letande har inte gett något resultat under det här året som gått. Har du sett henne? Vet du om någon tagit hand om henne? Jag blir tokig av att inte veta vad som hänt min lilla kisse.

Ring 070-658 94 25. Mycket god hittelön!!!!!!

Annons:
annebeate
9/28/11, 9:13 PM
#1

Förstår att du längtar så efter din älskade siamesflicka. Är hon märkt?

Har du haft inne annons i Katrineholms Kuriren? Även om du har haft det så kanske det har gått  lång tid sedan dess  och då kan det inte uteslutas att en annons skulle kunna ge resultat.Jag hade också satt upp nya lappar i området där Sickan försvann och en bra bit bort om du inte gjort det  nyligen. Precis som med annonsen kan det vara någon som missat tidigare efterlysningar eller fått höra eller sett  något som man kopplar just till din efterlysning. Att  locka med hittelönär bra. Förse efterlysningslapparna med avrivningsremsor med ditt telnr så allmänheten lätt kan ringa. Det finns väl också större mataffärer i Katrineholm där lapp med bild kan vara bra att sätta upp.

Det har gått lång tid men jag tror vi alla någon gång läst eller hört talas om någon katt som varit borta mycket länge och plötsligt kommer till rätta. Det gäller bara hur ledsen och frustrerad man än är att inte förlora hoppet.

Hawknestgrove
9/29/11, 6:24 PM
#2

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: