Annons:
Etikett01-frågor-allmänt
Läst 5007 ggr
BusBella
8/10/11, 6:15 PM

Vill du rädda kattungar från döden?

På blocket.se såg jag en annons där en kvinna sålde två guldhamstrar bor ihop. Jag påpekade att det är olagligt att dem bor ihop och att hon inte borde ha djur. Hon svarar då att hon har några kattungar och en sommarkatt till salu också och om hon inte hittar hem åt dem så dränker hon dem. Jag blir förargad och skriker åt henne men hon svarar att ingen människa är perfekt och att hon vill ha kattungar men inte vuxna katter och så helt plötsligt säger hon att hon har varit sjuk länge. Iallafall har jag skrikit och gormat på henne men jag vill gärna rädda dessa kissar men mamma är allergisk, så om du skulle kunna ta hand om någon så är det här hennes mailadress branann_0807@hotmail.com och jag skulle vara otroligt glad om någon här vill hjälpa till för jag tycker detta är hemskt. Tack för din omtanke!

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

Annons:
Mimmi89
8/10/11, 6:41 PM
#1

spara mailen skicka det och annonsen till en djurskyddsinspektör som bor i närheten av henne!!!!

BusBella
8/10/11, 6:43 PM
#2

#1 Jag är bara tolv och mina föräldrar vet inte och jag vill inte att dem ska veta det heller.

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

Hawknestgrove
8/11/11, 9:27 PM
#3

Ja Bella där står du i ett svårt dilemma. Att stå upp för en sån här sak är civilkurage. OCh hade jag varit din mamma, hade jag varit väldigt stolt över att du engagerar dig…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

BusBella
8/12/11, 1:54 PM
#4

#3 Du känner inte min mamma. Hon skulle bara beklaga sig och säga att jag inte kan rädda alla djur. Sen skulle hon tycka att jag var fånig.

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

Hawknestgrove
8/12/11, 2:41 PM
#5

Låt henne tycka det då. För du vill förhindra ett brott. Hälsa henne det. För det är precis det det är, att dränka katter. Du kan gärna visa henne detta inlägg och så lägger jag filen om avlivning här med.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

BusBella
8/12/11, 2:46 PM
#6

#5 Det skulle inte få henne att ändra sig.

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

Annons:
Hawknestgrove
8/12/11, 3:02 PM
#7

Nä, men då har du gjort vad du kan. OCh det är inte du som står med skammen

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: