Annons:
Etikett042-malmö
Läst 7159 ggr
angie86
8/8/11, 10:17 PM

MALMÖ MIN ÄLSKADE KATT ÄR FÖRSVUNNEN

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej min katt ollie försvann den 23/7 Från Lundavägen67B Malmö. Han är mörkgrå, gula ögon, kastrerad,har en vit fläck mellan en av sina tassar en vit sträng på magen och även öronmärkt Nr X7401 han står på en Björn Madsen men är min katt har ingen kontakt med denna människan han har flyttat och bytt nr så är mig man kontaktar mitt nr är 0721773641. SNÄLLA HJÄLP MIG HITTA MIN ÄLSKADE KATT IGEN….!!!!

Annons:
annebeate
8/8/11, 10:51 PM
#1

Sätt upp lappar överallt i området och förse lapparna med avrivningsremsor med ditt telnr så allmänheten lätt kan ringa. Locka med hittelön. Be även att få sätta upp lappar i affärer i området. Anmäl honom försvunnen hos polisen om du inte redan gjort det. Annonsera på Blocket och på www.kattforum.se .Fortsätt leta aktivt efter honom. Kan han ha blivit instängd någonstans?

Har har smitit ut eller är han van att vara ute själv? Bekymrar mig över trafiken i området men hoppas han snart återfinns välbehållen.

Hawknestgrove
8/9/11, 12:58 PM
#2

Lille vännen. Gör som Annebeate säger. OCh så har du flera tips här!

http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d714ebfb9cb462244061878-nar-din-katt-ar-bortsprungen#discussions-1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

angie86
8/9/11, 1:55 PM
#3

Tack så mycket för hjälpen:)

TheBadger
8/9/11, 9:03 PM
#4

Hoppas den lille kommer tillrätta nu….

angie86
8/9/11, 10:27 PM
#5

Hoppet har jag kvar att min fina prins kommer hem saknaden efter honom e såååå stor e helt knäckt ovissheten e värst:/ saknar dig min älskade ollie

Hawknestgrove
8/9/11, 10:33 PM
#6

Åh förstår dig till hundra. Men som sagt lta i gryning och skymning, lappar lappar och hittelön….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
annebeate
8/9/11, 11:30 PM
#7

Tänker både på dig och din älskade ollie. Fortsätt leta efter honom runt där du bor och försök tala om för så många som möjligt att han är försvunnen och be dem hålla utkik efter honom. Om lappar tas ner så upp med nya.  Hoppas du riktigt känner stöd från oss här på forumet.

Hawknestgrove
8/10/11, 9:55 AM
#8

Ja, psykist har du vårt fulla stöd, det vet du.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

angie86
8/12/11, 8:58 PM
#9

Hej ska ut och Leta hela helgen nu efter min ollie undrar vilken tid ni tycker är bäst att leta efter honom????

Hawknestgrove
8/12/11, 10:17 PM
#10

gryning och skymning är bäst……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

angie86
8/12/11, 11:08 PM
#11

Vilken tid är bäst att gå ut och leta här jag bor kör det rätt mycket bilar och så tänkte gå ut nu vid tolv och gå en lång runda och kalla ha med lite mat och lyssna om jag kan höra nåt. Ska även sätta upp lite lappar och lägga i brevlådor hoppas på att det ska hända nåt snart saknar honom enormt mycket….

angie86
8/14/11, 4:32 AM
#12

Vet inte hur jag ska kunna gå vidare utan min katt han e min ögonsten e så tomt här hemma saknar honom enormt mycket min älskade lilla vän e nog min största sorg jag har haft helt ärlig vill bara att han kommer hem igen min fina älskade prins

Hawknestgrove
8/14/11, 10:03 AM
#13

Ja du får göra allt detta. HAde han smitit ut, elelr var kissen en katt som var utegående?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
angie86
8/14/11, 2:55 PM
#14

Han hade smitit ut när han blev passad medans jag på semester har letat så mycket efter honom men ingenting:/

Kariningrid
8/18/11, 10:17 AM
#15

Håll hoppet uppe! Vi letar också efter min dotters katt sedan en månad tillbaka, och ju mer jag läser så ser jag att oj, vad många katter som försvinner, men också många som kommer tillrätta….ocskå efter lång tid. Det verkar som om dom små liven klarar sig ett bra tag ute i det fria. Så försök o känna hopp, och leta, leta : )

Hawknestgrove
8/18/11, 1:49 PM
#16

Åh så arg man blir på dåliga kattvakter….. Finns hur många som helst…..Vi håller tummarna för din lille vän!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

angie86
8/21/11, 8:42 AM
#17

Hej fortfarande har min fina prins inte hittat hem nu på tisdag e det 1 månad sen han försvann en stor saknad efter min ollie jag fortsätter hoppas att han kommer hem igen

Hawknestgrove
8/21/11, 11:21 AM
#18

Ja ge inte4 upp!!! Som du ser i en annan tråd, så hittade en kisse hem efter 3 månader

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

TheBadger
8/23/11, 9:23 AM
#19

Lille Ollie…. Skynda dig hem nu!!!!

annebeate
8/23/11, 7:15 PM
#20

Jag förstår att det är jobbigt att lille Ollie ännu inte kommit hem men som andra skrev ge inte upp hoppet! Fortsätt gå runt i området där du bor, kolla att dina lappar sitter uppe annars upp med nya. Berätta för alla i din omgivning som du känner förtroende för att du letar efter Ollie. Någon kan ha sett eller hört något som kan vara nyckeln till att du finner honom. Kolla regelbundet med polisen så han inte trots allt kommit in där.

I denna tråd nämndes om en katt som återfanns efter 3 månader, min grannkatt återfanns välbehållen just här i Malmö efter 7 månader!! En dag ringde plötsligt telefonen och allt förändrades. Katten var dessutom försvunnen under vintern. Det inger hopp!

Annons:
TheBadger
9/4/11, 6:14 PM
#21

Putt för söte Ollie

Hawknestgrove
9/6/11, 1:50 PM
#22

Puttar jag med……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

[Betty Blue]
10/17/11, 10:11 PM
#23

putt för Ollie!

Hawknestgrove
10/18/11, 7:25 PM
#24

JAg puttar och hoppas jag med. Lille Ollie…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: