Annons:
Etikett15-södermanlands-län
Läst 3944 ggr
Campona
2011-08-03 09:04

Nyköping, Helt utmärglad hankatt hittades

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog han om en katt som kom hem med min egen katt, han var bara skinn ock ben, hittade honom samma dag när ovädret slog till, jag har annoserat, ringt polisen och gjort allt som man ska, men ingen ägare har hört av sig, han är kelig, social och inte rädd för hundar heller. Nu börjar han se ut som en katt, men fortfarande lite uttorkad, var hos vet. igår och kastrerade honom, eftersom hela huset stank av kattpiss. Nu mår han bra, men jag hoppas ändå att någon saknar honom, han kan ha hoppat in i en bil eller lastbil och blev utslängd just här i Nyköping. Nu försöker jag leta efter ägaren här. Se bild hur han ser ut.

Annons:
Issa
2011-08-03 11:54
#1

Lägg in detta på Kattpolisen i Fokus. Fin kisse, ser ut att vara svartsmoke och vit med lite skuggmarkeringar.

annebeate
2011-08-03 16:56
#2

Så fin han är. Tack Campona för din omtanke!

Hawknestgrove
2011-08-03 18:49
#3

Issa, detta är KAttpolisen i Fokus!Skrattande

Campona, här har du fler samlade tips på vad du kan göra.

http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d712ed5b9cb46221d045017-har-du-hittat-en-katt#discussions-1

Du har gjort en jättevälgärning. om du inte kan ha den lille själv kan ta hand om den lille, så får du annonsera ut honom. Han  borde inte bli asvårplacerad, så fin som han ser ut

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: