Annons:
Etikett09-västragötaland
Läst 9016 ggr
misha
2011-07-25 22:21

HEMMA ORUST Katt försvunnen på Orust

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Misha är en 3-årig honkatt. Hon är rödtabby långhårig. Hon försvann från Hantverkaregatan i Ellös den 9 Juli. Hade vid förvinnandet ett beigt halsband, vilket säkert inte sitter kvar :(  Hon är mycket mycket saknad.

Alla iakttagelser välkomnas.

Ring Harriet tel. 0704374823

vi har satt 500kr i hittelön

Annons:
Hawknestgrove
2011-07-26 12:50
#1

oj… Är hon kastrerad? Då är chanserna större att hon inte går så långt, i annat fall får du fixa det med en gång hon kommer hem, för det har säkert hänt saker…..

Här har du flera samlade tips!

http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d714ebfb9cb462244061878-nar-din-katt-ar-bortsprungen#discussions-1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

annebeate
2011-07-26 15:01
#2

Sätt upp efterlysningslappar överallt i området oh förse lapparna med avrivningsremsor med ert telnr så allmänheten lätt kan ringa. Lägg också lappar i brevlådor. Annonsera på Blocket och på www.kattforum.se Nordens största kattsajt. Anmäl henne  försvunnen hos polisen om ni inte redan gjirt det. Kolla regelbundet med polisen om hon kommit in.

Fortsätt leta aktivt efter henne. Misha ser underbart söt ut på bilden. Hoppas så ni snart finner henne.

misha
2011-07-26 17:19
#3

Jag har satt upp lappar över hela Orust och pratat med grannar och personer som hört av sig. Jag har även annonserat på Blocket, i Bohuslänningen, på Orusttorget.se och Lokus.se. Samt pratat med veterinärer i området, och gjort en polisanmälan.

Misha är inte kastrerad efter som jag planerat kattungar till nästa år :), kommer hon tillbaka väntas det säkert tillökning redan nu dock.

Hon är chipad så polis och veterinär lätt kan identifiera henne.

Jag kommer nu lägga upp en annons på kattforum.se! Tack för tipset och omtanken :)

/Harriet

misha
2011-08-10 13:43
#4

Misha är hemma igen Skrattande

Hon hittades promenerandes i diket ca en mil från där hon försvann. Min bror hade varit ute och plockat lingon och när han kom ut ur skogen så var hon där. Upphittad på dagen en månad efter att hon försvunnit. Inga sår eller utslitna tassar, bara en mycket mager och trött katt.

Nu är hon hemma igen och allting handlar om att äta, sova och gosa.

/ Harriet.

Hawknestgrove
2011-08-10 16:49
#5

Stackarn… Ge henne all omsorg hon kan få. Synd lite grann att du inte väljer att kastrera henne nu redan bara. För hon kan ha parat sig med katter som bär på ärftliga sjukdomar. MEn vilken lycka att hon är tillbaka!!! Skönta tt få ändra en rubrik….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: