Annons:
Etikett101-jönköping
Läst 17889 ggr
Silent_Hill
2011-07-21 17:45

HEMMA!!!!Huskvarna/Jönköping Bortsprungen honkatt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För 3 dagar sen lyckades vår älskade innekatt Kattis ta sig ut. Jag har satt upp lappar gått ut och ropat på henne utan någon framgång. Har t.o.m varit vid vägarna för och se om hon blivit påkörd men som tur var hittade jag henne inte där heller.

Hon är 2 år.

Om det är någon som sett henne så är jag tacksam för om ni hör av er.

SAKNADEN ÄR ENORM!!!!

MVH Silent_Hill
Sajtvärd på Vetenskap & Bröllop
Medarbetare på Wicca

Annons:
annebeate
2011-07-21 19:02
#1

Var närmare bestämt har Kattis försvunnet? Sätt upp lappar överallt i området och förse lapparna med avrivningsremsor med ditt telnr så allmänheten lätt kan ringa. Locka med hittelön. Lägg även lappar i brevlådor. Kolla i området så hon inte blivit inlåst. Är hon kastrerad och öronmärkt? Anmäl henne försvunnen hos polisen och kolla därefter regelbundet hos polisen om man fått in henne. Annonsera på Nordens största kattsajt www.kattforum.se och på Blocket. Fortsätt leta aktivt efter henne i området. Är hon inte van att vara ute kan hon nu rädd ligga och trycka i närheten. Hoppas så du snart finner henne.

Hawknestgrove
2011-07-21 19:36
#2

Annebeate har gett dig många bra tips. Och här har du några samlade som du kan ta på en lista och bocka av:
http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d714ebfb9cb462244061878-nar-din-katt-ar-bortsprungen#discussions-1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Silent_Hill
2011-07-21 20:08
#3

Tack för tipsen!

Hon försvann på Eriksgatan i Huskvarna. Hon är varken öronmärkt eller kastrerad.

MVH Silent_Hill
Sajtvärd på Vetenskap & Bröllop
Medarbetare på Wicca

Hawknestgrove
2011-07-21 22:12
#4

Oj… Gör båda delarna så fort hon kommer hem. För  hon har  varit och fröjdat med herrarna i hagen, det får du räkna med…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Silent_Hill
2011-07-22 06:42
#5

Jo det förstår jag. Det gör mig inte så mycket om hon nu har gjort det. Huvudsaken är att hon kommer hem. Men ska jag ska göra det.

Känns dock hopplöst just nu att nånsin finna henne. Han varit överallt både morgon och natt häromkring. Men nä, ingenting.

MVH Silent_Hill
Sajtvärd på Vetenskap & Bröllop
Medarbetare på Wicca

annebeate
2011-07-22 10:03
#6

Det har inte gått många dagar sedan hon försvann. Följ råden du fått och fortsätt leta aktivt efter henne och sprid budskapet att hon är försvunnen till så många som möjligt. Även en annons i lokaltidningen kan ge resultat.

Annons:
Lööv
2012-01-02 21:32
#7

Svart och vit katt med ungar finns tillvara tagen som söker hem på efterlysningar .djurensvänner Nässsjö. Kanske är det hon. Ta en titt. Djurvän Vetlanda www.djurensvannernassjo.se

Hawknestgrove
2012-01-03 18:22
#8

den enda kissen jag såg där var denna….

http://www.djurensvannernassjo.se/katter.html

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

lilykarin
2012-01-04 14:58
#9

Längst ned på denna sidan fanns en kattfamilj där mamman skulle kunna vara katten på bilden. http://www.djurensvannernassjo.dinstudio.se/gallery_41.html

Hawknestgrove
2012-01-04 17:02
#10

ja bilden är lite dålig, men det är ju värt en koll!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Lööv
2012-06-28 22:12
#11

Har katten kommit till rätta.  Såg en ny katt som liknar den på www.djurskyddet-eksjo.se Hem sökes.   Ta en koll. Kanske rätt katt denna gång. Lycka till Blossas Matte

Silent_Hill
2012-08-26 16:34
#12

Efter 1 år och 1 månad så har Kattis nu ÄNTLIGEN hittat hem! Skrattande

MVH Silent_Hill
Sajtvärd på Vetenskap & Bröllop
Medarbetare på Wicca

OberonsMatte
2012-08-26 17:31
#13

#12 Underbart att hon kom tillrätta efter denna långa tid!

När jag googlade såg jag att ni annonserat på nätet (Blocket eller liknande), men att den annonsen rensats bort automatiskt efter 2 månader, vilket de oftast gör på sådana sidor.

Värt att tänka på för alla som saknar sina katter. Det kan ta betydligt längre än 2 månader innan katter uppmärksammas och omhändertas av någon, så fortsätt att annonsera och uppdatera era efterlysningar!

Sajtvärd Katter iFokus

Annons:
Hawknestgrove
2012-09-02 15:07
#14

jippie!!!! skönt att få ändra i rubriken.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: