Annons:
Etikett17-stockholms-län
Läst 5591 ggr
kickan86
2011-07-19 08:55

HEMMA!Västerhaninge Försvunnen katt hane kastrerad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej

Zimba, 6 år, försvann från sitt hem (kvartärvägen, västerhaninge), den 17 juli. Zimba är en orange/vitspräcklig kastrerad hankatt. vit mage/tassar. gröna ögon. hade ett grönt halsband, ej idmärkt.

om ni hittar någon liknande Zimba ring gärna.

Christine tel 070 430 2907

Robin:tel  0735058987

vänliga hälsningar

Annons:
Hawknestgrove
2011-07-19 11:20
#1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

kickan86
2011-08-12 07:43
#2

Hej

efter 26 dagar av letande, har vi äntligen hittat Zimba uppe i ett träd i skogen nära oss. helt ofattbart. han är mager, men i liv. igår försökte räddningstjänsten med sina stegar att få tag i honom men misslyckats. idag kommer en arborist och ska försöka få ner Zimba. så förhoppningsvis innan dagen är slut så har vi fått hem honom.

Hawknestgrove
2011-08-12 13:38
#3

Toppen. Då  skriver jag inget i rubriken ännu, vi väntar tills den lille är nere och trygg. Tur att han lever i allafall! Sätt dig nedanför trädet och locka och ha väldoftande saker me dig. KAnske är hungern så stor, att kisse ger sig ner.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

kickan86
2011-08-13 08:50
#4

Med hjälp av en klättrare med spikskor och rep fick vi äntligen ner Zimba från tallen där han satt 20 meter upp. Zimba var mager, bara skin och ben, men började lapa vatten så fort han kom hem, och hade aptit. Vi har nu köpt specialfoder från veterinären m extra energi och protein. och under detta första dygn hemma har han bara gått mellan vattenskålen, matskålen och mitt knä. min lilla överlevare. :-)

tack så mycket för att denna sida finns, mycket bra tips som vi tagit åt oss under letandet!!!!

Hawknestgrove
2011-08-14 11:32
#5

Vilken lycka. OCh vi på sajten tackar för berömmet!!!! Nu ändrar vi i rubriken.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: