Annons:
Etikett07-kronoberg
Läst 7027 ggr
ann.marie
7/18/11, 8:44 AM

Hemma!Tingsryd Bortsprungen kastrerad hankatt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vår katt Kalle försvann från Storg 34 i Tingsryd, Kronobergs län 13/7-2011. Han är 6 år, ca 6 kg och är vit-svart-grå randig (tigrerad), fyra vita tassar och vitt bröst. Han är kastrerad och id-märkt i örat P3495. Vi har letat, satt upp lappar etc och vi fortsätter. Han kanske finns i Tingsryd med omnejd men kan också ha blivit bortkörd i bil. Om du sett, hört eller vet något, ring 0731-828994 eller maila ann.mariee@tele2.se.

Annons:
Hawknestgrove
7/18/11, 10:38 AM
#1

Så vacker…. Vi hoppas på det bästa. Tog mig friheten att lägga bilden direkt i inlägget.

Här är flera samlade tips!

http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d714ebfb9cb462244061878-nar-din-katt-ar-bortsprungen#discussions-1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

martdat
7/18/11, 12:10 PM
#2

hoppas att han kommer hem, anonsera efter han på tex kks.nu.  http://djurensvanner.com/ blocket , smp.  DV adressen går till djurensvänner växjö. troligt att en ev upphittare hör av sig dit. är närmaste kattehem tror jag för er,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

ann.marie
7/18/11, 9:57 PM
#3

Javisst är han väl vacker. Tack för tipsen. Jag ska annonsera på Blocket, Smp och så också. Hoppas och gråter.

martdat
7/18/11, 10:31 PM
#4

lapp på  ridklubben kanske? antar att du satt lapp på börges, annars så gör det , gärna med bild. inte fel att anonsera i byarna runt med tex väckelsångs ica . de är ju i tingsryd för att handla.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

ann.marie
7/19/11, 12:48 AM
#5

Hej!

Har precis hittat Kalle. Han blev uppjagad i ett träd av en annan katt i vår trädgård precis när jag kom tillbaka efter att jag varit och letat. Tack för ditt fina stöd. Vi kanske träffas.

Ha det gott,

Ann MarieGlad

martdat
7/19/11, 8:32 AM
#6

Underbart! alltid härligt att höra om katter som kommer hem.

låser tråden då kisse e hemma, mvh martdat medarbetare

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Annons:
Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: