Annons:
Etikett173-upplandsväsby
Läst 5297 ggr
maggan47
7/11/11, 12:30 AM

HEMMAUpplands Väsby, Felicia bortsprungen 7.7.11

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

min kastrerade 13 åriga honkatt Felicia, öronmärkt KE70, har sprungit bort

vi bor på Vintervägen 124 A, gård 7, Grimstaby, Upplands Väsby,  ett radhusområde med 9 gårdar, radhus runt varje gård

Felicia är bruntigre semilånghårig, med vit bläs i ansiktet, hon har aldrig varit  utanför gården förut, och alltid under uppsikt, låg på altan, men blev väl skrämd av något, för hon försvann, såg ej när det hände, nu är  saknaden stor här hemma

Hon är registrerad i SKK, och efterlyst på Blocket, samt är polisanmäld

mina telefonnummer är mobil 0709922331, el hem 0859071355

hoppas någon har upplysningar om henne

hittelön 500 kr

Annons:
Hawknestgrove
7/11/11, 5:09 PM
#1

NEj!!!!! Åh även om det är lika hemskt med alla kissar, så berörs man ännu mer av vänners kissar!!! OCh speciellt du som har haft ett sånt h****e med sjuka katter och din operation!! hoppas du får hjälp att leta!!!! Kramar!!!!!! Ja jag behöver inte  ge dig tips om vad du ska göra, utan bara försöka hjälpa dig i tanken.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

maggan47
7/11/11, 6:27 PM
#2

i morse kl 5 gick jag som altan, hann knappt öppna dörren, förrän Flisan störta in, uppför trappan till övervåningen, ner med samma vilda fart, nu med Sigrid i släptåg, in och drack vatten, sedan uppför trappen igen, ingen mat, och nu har hon sovit hela dagen, undrar var hon varit dessa 3 och ett halvt dygn, jättekelig nu i alla fall, hemma äntligenKyss

Maggan47

Hawknestgrove
7/11/11, 6:55 PM
#3

MEn hurra!!!!!!!!!! nu är det väl utegångsförbud va?? Sicken dam!!! Puss på er båda!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

maggan47
7/11/11, 9:45 PM
#4

nu är det utegångsförbud, och Sigrid skriker högljutt, inte jag som varit borta, jag vill uuuuut, men stenhård är jag

Maggan47

Hawknestgrove
7/12/11, 12:15 PM
#5

Absolut. Dags för  innätad rastgård, verkar det som……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

lillmymlan
7/15/11, 8:26 AM
#6

Hurra att hjärtat är hemma igen Kyss

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Annons:
Upp till toppen
Annons: