Annons:
Etikett09-västragötaland
Läst 7832 ggr
Tiger63
2011-06-18 01:27

VÄNERSBORGOrangefärgad på ryggen och vitt på magen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Han försvann den 21 maj från Torpavägen, Vänersborg och har inte kommit hem än.

Han heter Tiger och kasterad, snart 8 år gammal. Han är orangefärgad på ryggen, Vitt på magen och fyra benen. En speciell liten orangefläck bredvid nosen.

Saknar honom mycket. Var ute varje dag i snart fyra veckor. Har satt upp lapparna, annons på tidningen, samt också till veterinärkliniker, polisanmäl. Jag gjorde så mycket för att få honom tillbaka och vara med hans syster Jen som saknar honom. Hon är inte lik utan honom.

Hittelön utlovas!

Nås mig via mobilnummer 0709  390228, enbart SMS

lenalundh73@hotmail.com

Annons:
martdat
2011-06-18 09:03
#1

lille killen, hoppas att han kommer hem,,

lite tippshttp://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d714ebfb9cb462244061878-nar-din-katt-ar-bortsprungen#articles-1

leta öven nattetis, kolla om han blivit instängd någonstanns, Be vaktmästare i området om hjälp att kolla, ge dem järna en bild på katten.

finns mindre affärer i området så informera järna personalen,  , är han id märkt? kontakta järna katthem om det finns i området, någon kan ja ha tagit in honom i tron att han är hemlös. har du inte gjort det så ring polisen och anmäl honom försvunnen, All lycka till,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Tiger63
2011-06-18 09:55
#2

Jag fick massor sms av folk som har sett annonserat som jag har lagt ut efterlyses, satt upp lapparna öbverallt och frågade folk ute på gator. Han som har sett finns på gator, nära jag bor. Inom 400 meters radie. Han bara flyttar hela tiden.

Har kontaktat kattslussen i Trollhättan.

Hawknestgrove
2011-06-19 16:48
#3

kontakta även Tigerharen. De fins i Trollhättan de med va?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Tiger63
2011-06-19 21:23
#4

Tigerharen?? Kan du förtyda mig? Förvånad

Hawknestgrove
2011-06-20 14:41
#5

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

TheBadger
2011-06-24 14:09
#6

Hur har det gått här?

Annons:
Hawknestgrove
2011-06-24 14:22
#7

putt

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Tiger63
2011-06-25 01:54
#8

Sorry, har inte hittat honom, men letar fortfarande. Vad ska jag göra?

Kan katten klarar sig själv, ex  några månad under sommar? Där finns massor av möss och vatten.

martdat
2011-06-25 10:23
#9

vet inte vad du ska göra mer, men ge inte upp hoppet, o anonsera på alla platser du kommer på , tex kks hemsida under borttappade katter. klara sig kan han göra.

finns det bondgårdar någotsånär i närheten så åk runt o visa bild o hör med dem så han inte har kommit dit, alla engagerar ju inte sig om det dyker upp en ny katt på en gård.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

annebeate
2011-06-25 17:05
#10

Så fin han är. Med tanke på årstiden kan han säkert klara sig ute. Min grannkatt var försvunnen under 7 månader, dessutom under en sträng vinter, och återfanns välbehållen. Fortsätt leta aktivt efter honom och kolla så att dina uppsatta lappar finns kvar. Annars upp med nya. Det är bra med lappar med avrivningsremsor med ditt telnr så allmänheten lätt kan ringa till dig. Det gäller att sprida till så många som möjligt att han är försvunnen. Inte heller fel att kolla med polisen regelbundet. Är hans tatuering väl synlig eller är hans chippad? Kan ske missar hos polisen. Hoppas så du snart återfinner honom.

Hawknestgrove
2011-06-25 17:32
#11

ja  han lider ingen nöd ute, just nu, fodermäsigt. det är klart faror hotar, men sommaren är ju temperaturmässigt bra och foder finns det, visserligen inte i överflöd, men det finns.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: