Annons:
Etikett17-stockholms-län
Läst 4665 ggr
Monika_Me
2011-06-12 16:26

Bortsprungen sköldis SUNDBYBERG

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min systers och hennes killes katt Cindy försvann igår (11/6-2011) från Bergshöjden i Sundbyberg.

Cindy är en bondkatt, ganska liten i storleken, drygt 2 år gammal & kasrterad. Sköldpaddsfärgad, tatuerad i örat med nr 5136P. Cindy är innekatt och har aldrig varit utomhus tidigare.

Snälla ring mig eller min syster om ni ser henne eller har tips! Hittelön utlovas!

Monika : 070 789 90 50

Sandra (kattens ägare) :  #

Annons:
Wand
2011-06-12 16:31
#1

Hahaha, när jag såg denna rubrik i "uppdaterade inlägg"-rutan så trodde jag att det var en sköldpadda som sprungit bort, blev så lycklig i hjärtat.

Men jag hoppas att ni hittar er katt!

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Hawknestgrove
2011-06-12 19:43
#2

ja det brukar ofta tolkas så. lilla flickan… hoppas du hittar hem igen till dina  goa föräldrar, som ser till att du är märkt och kastrerad. Då springer hon inte så långt. Nu får vi hoppas den lilla söta damen kommer tryggt hem…

HAär är flera tips

http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d714ebfb9cb462244061878-nar-din-katt-ar-bortsprungen#discussions-1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Misomi
2011-06-13 12:00
#3

Hon kanske krypit in och gömt sig i något skrymsle i närheten? Tänkte på om hon aldrig varit ute tidigare och tycker det är lite läskigt..Hon är ju kastrerad så hon borde vara  någonstans rätt nära…

Håller tummar och tassar för att hon kommer hem igen!!!

Hawknestgrove
2011-06-13 15:09
#4

ja, just gömslen är ju popiis. OCh nu kanske ni har väldans gott väder… Det kan gör att flickan är ute och har det mysigt…..Tycker hon…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: