Annons:
Etikett096-uddevalla
Läst 4942 ggr
Kalendula
5/25/11, 3:27 PM

Ljungskile:Min katt är borta!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min ena katt Roger McDonalds är borta. Jag hade varit borta under helgen (22- 24 April) o när jag kom hem (25 april) möte inte Roger Mcdonalds mig i dörren som han brukar.

Hade en vän som passade mina katter, men han märkte inte om Roger var borta.

Jag har lockat o pockat, men nu börjar oron göra sig väl påmind, har väldigt ont i magen av oro. Har pratat med grannar o satt upp lappar.

Kan han ha åkt med någon i en bil? Han är väldigt nyfiken av sig o jag är lite rädd för att någon har tagit in honom. Eller att han blivit instängd någonstans. Kan någonting har hänt under påskhelgen när jag var borta. Det är jag säker på. Nu står till o med dörren till uteplatsen öppen. Ifall att han har blivit skrämd av något o kanske vågar sig in på natten.

Han är ju bara 9 månader.

Lägger in en bild på honom när han hjälper mig att göra rent akvariet.

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Annons:
Hawknestgrove
5/25/11, 9:15 PM
#1

oj….. här har du samlade tips..

http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d714ebfb9cb462244061878-nar-din-katt-ar-bortsprungen-#discussions-1

ÄR kissen kastrerad och märkt? då är chanserna större att han dels finns i närheten och är lättare att finna.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Kalendula
5/25/11, 9:23 PM
#2

Nej, han är inte det. Det var meningen att jag skulle göra det, men han försvann innan o jag fick avbeställa tiden Förvånad

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Hawknestgrove
5/25/11, 9:25 PM
#3

Ja vi hoppas han  dyker upp. i de flesta fall så brukar det bli lyckligt slut. MEn det var ju länge sen detta…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Kalendula
5/25/11, 9:28 PM
#4

Ja, så jag befarar det värsta. Å andra sidan så kan jag kanske trösta mig ända. En av min mammas katter var borta i 8 år, plötsligt en dag så satt han på verandan o ville in. Då var vi chockade allihopa Skrattande

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

Hawknestgrove
5/25/11, 9:35 PM
#5

ja sök akitivt och  skriv ner de tipsen du fick i länken och beta av…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: