Annons:
Etikett17-stockholms-län
Läst 3057 ggr
ilskibelski
5/19/11, 6:47 PM

VÄLLINGBY bortsprungen svart honkatt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tisdagen den 10 maj 2011 lämnade min svarta huskatt lägenheten för att inte komma tillbaka.

Hon är helsvart bortsett från ett par vita hårstrån på bröstet och hade ett gult reflexhalsband på sig. Hon är 2 år gammal men är ganska liten i kroppen. Mycket tillgiven och kelig.

Tyvärr är hon varken chip eller öronmärkt. :(

Har fått tips om att hon har hängt runt förskolan Planket på Multrågatan i närheten av min lägenhet, men senaste någon såg henne där var fredagen den 13 maj, efter dess har jag inte hört ett ljud om vart hon kan ha tagit vägen.

Hon är anmäld saknad hos polisen här i vällingby.

Om någon har sett en sådan katt, snälla hör av er till min mobil: 0761881230 eller maila till hussisabelle@gmail.com

Annons:
Hawknestgrove
5/19/11, 11:30 PM
#1

lilla gumman….ÄR hon kastrerad? Då är chansen större, att hon inte går så långt…Om inet, så får du nog göra det så fort hon kommer hem igen…

här har du flera tips!!!

http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d714ebfb9cb462244061878-nar-din-katt-ar-bortsprungen-#discussions-1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

ilskibelski
5/20/11, 9:21 AM
#2

Ja hon är kastrerad, sedan ett år tillbaka ungefär. Hon brukar hålla sig i närheten när hon är ute och är alltid noga med mat-tider vilket är orsaken till att jag oroar mig så mycket. När hon kommer hem igen blir det också raka vägen och märka henne. :(

Hawknestgrove
5/22/11, 4:06 PM
#3

Lilla vännen.. Gå hem nu, du är saknad!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

TheBadger
5/22/11, 10:01 PM
#4

vi håller tummar för din kisse…..ge inte upp!!!

ilskibelski
6/28/11, 1:16 AM
#5

Putt… kisse fortfarande borta…

Hawknestgrove
6/28/11, 11:35 AM
#6

usch… men ge inte upp hoppet. Tapetsera trappuppgångar och allt, du kan faktiskt få napp, hon kan vara instängd eller tillvaratagen

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: