Annons:
Etikett07-kronoberg
Läst 9053 ggr
busbellan
2011-05-15 21:23

LÖST!!!Ljungby, Gråvit hankatt upphittad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mycket tillgiven och kelig katt som sprungit här runt huset nu ett par dagar. Nån som känner igen honom och vet var han hör hemma?

Tror inte han är särskilt gammal

Annons:
Hawknestgrove
2011-05-16 13:44
#1

bra att du hittade hit också. här har du flera samlade tips. ÄVen du som upphittare har nytta av dem.

http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d714ebfb9cb462244061878-nar-din-katt-ar-bortsprungen-#discussions-1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

martdat
2011-12-12 17:36
#2

har ägare hittats elr annan lösning??? undar då inlägget är sen i våras, behövs anonsen vara kvar så självfallet men säg ifrån annars så tar jag bort det så småningom, mvh

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
2011-12-12 18:44
#3

ja, vi vill gärna veta hur det gått. annars så måste vi ju låsa inlägget och ta bort det.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

busbellan
2013-03-28 22:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Hej

Vet att det var evigheter sedan denna tråden startades och ber om ursäkt för att jag aldrig gick in och talade om hur det gick. Gick egentligen enbart med på denna sidan för att hitta Sigges (ja han heter det nu) ägare. När vi inte hittade varken ägare eller någon annan som kunde ta honom så fick han stanna och då tänkte jag inte på att tala om det på denna sidan.

Sigge mår bra och bor numera hos oss, det är bara att ta bort inlägget är ju riktigt gammalt nu

annebeate
2013-03-29 11:47
#5

Det ser härligt ut. 🙂tack för att du tog hand om Sigge!❤️

Upp till toppen
Annons: