Annons:
Etikett03-hemma
Läst 5034 ggr
Karkar
2011-03-08 23:10

HEmma!!!!!Katt i matfors långsjön borta

Har nyss flyttat hem till matfors från Malmö där jag tog hand om en liten flicka på ett år. Hon är kastrerad och innekatt. Min mor har en gammal han katt som går ute. Hon smet i måndag på dagen och gömde sig under våran bro, jag fick upp henne Och satt och pratade lugnt, när jag lyfte Karkar fick hon panik och sprang upp På vägen, vi bor på landet med endast en granne på våran sida vägen. Jag har satt ut mat hos grannen, våran vedbod garaget men inte sett Något spår, ropat tidigt på morgonen och natten. Hon är skygg och väldigt rädd av sig. Det finns inte många andra ställen och det är mycket snö. Kommer hon klara sig fler dygn? Jag har pratat med grannar och det ligger långt upp i skogen vid en sjö. Denna katt är mitt hjärta och jag hoppas hon kommer hem snart. Tips,,hjälp,, vad ska jag göra? Känner hon våran han katts lukt eller är hon helt vilsen tro? Mvh Paulina

Annons:
Hawknestgrove
2011-03-09 00:07
#1

här får du samlade tips och så håller vi tummarna för kissen. Har du bild så är det också till hjälp både här och på flygblad

http://kattpolisen.ifokus.se/articles/4d714ebfb9cb462244061878-nar-din-katt-ar-bortsprungen#discussions-1

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Karkar
2011-03-09 19:42
#2

Har nu hittat min lilla skrutta, jag har matat henne med kycklinglever som hon älskar. Jag fortsätter mata henne och har lagt ut hennes filtar. Lär nog ta några dagar och vill inte skrämma henne igen. Jag tror hon sitter vid våran avloppsbrunn för där kommer det varmluft. Nu vet jag att hon finns här i alla fall!

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Karkar
2011-03-10 20:11
#5

Nu är Karkar inne, våran gubbkatt gick ut och lockade på henne. Efter honom smög hon in i huset igen.. Massa mys å mat väntar nu :-) :-D

Hawknestgrove
2011-03-10 21:25
#6

va bra!!!! Då kan jag ändra rubriken

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: