Annons:
Etikett24-norrbottens-län
Läst 10537 ggr
Alexej
3/22/09, 3:23 PM

Norrbottens län

Här lägger du in annonsen om ett saknad djur i Norrbottens län.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Annons:
arew68
4/21/09, 8:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Hej! Jag har borta min katt Knasen sedan i september 2008, jag har sökt överallt men utan resultat, jag har kontaktat en massa katthem och polisen och jag har ute anonnser i tidningar och på blocket. Jag har kontaktat alla möjliga sierskor (siare) men dom har inte lyckats hitta platsen där min katt är, han kan ju vara död men hoppet lever kvar än. Han försvann från våran gård i Sjulsmark i Piteå i Norrbotten men han kan vara varsomhellst för han älskade att åka bil, han är född 1997 i maj och väger ca 6kg och är massor pratig och kelen. Snällh heälp mej om ni vet något. mvh Wera.

arew68
4/21/09, 8:22 PM
#2

detta är Knasen

Hawknestgrove
4/22/09, 5:05 PM
#3

Så vacker…. Putt och hoppas! Var han märkt?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Jonna75
7/15/09, 12:16 AM
#4

*Putt*

Hur har det gått för katten?

Jeanette, Luleå

Nordann
2/20/10, 11:59 PM
#5

Jag såg ikväll på bloggen på kattinorr.se en katt som liknar Knasen.

Den katten vistas ungefär 4 mil från Sjulsmark,i Vändträsk.Den katten är långhårig,väldigt tovig så tovor som lossnat har gjort kala fläckar..inte konstigt om man är långhårig och ute på egen tass.Jag tycker det liknar Knasen - långhårig,man ser iaf en vit baktass och så är den vit på nosen ungefär som Knasen.

Håller tummarna att du läser här,jag har skickat sms till de mobilnr du uppgett i efterlysningen också.Jag vill förstås veta om det är Knasen också,håller tummarna.

Hawknestgrove
2/23/10, 11:09 PM
#6

Så snällt av dig Nordann! Då hoppas vi att det är en kisse som hittar hem

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
lillmymlan
2/25/10, 1:42 PM
#7

Hur gick det? *nyfiken*

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Mison
2/25/10, 2:01 PM
#8

ååå undrar också…tänk om det är rätt misse som kan få komma hem till matte…

Alla djur behöver någon som bryr sig!

Nordann
2/26/10, 8:24 PM
#9

Det verkar tyvärr som att det var en annan katt.Den som gick ute tovig har iaf kommit in och blivit rakad och finns i stödhem till föreningen Kattakuten nu.

Hawknestgrove
2/26/10, 8:29 PM
#10

Åh så skönt1 hörde med en att det var under 40 grader längst upp i norr. arma djur…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Yred3
5/4/11, 5:31 PM
#11

Boden katt borta.

Har tidigare meddelat att vår huskatt:"Kisse" försvann den 30 mars 2011.

Han var inlåst mellan 16 dec,2010- 21 jan. 2011, hos en familj som trodde att han var utslängd hemifrån. Hur man kan tro det med en katt som dels är chip-märkt, har halsband med telefonnummer (på insidan) och är polisanmäld, det förstår inte jag.

Jag har ringt och frågat och de säger sig inte ha sett honom.

Han var så lycklig att vara hemma så han gick från den ena till den andra hela kvällen. Han ville vara nära, nära gela kvällen.

Vi saknar honom så, vår kloka sociala katt!

Hawknestgrove
5/4/11, 9:58 PM
#12

Gör ett nytt inlägg om kissen nu  under den här rubriken med bild och med chipmärkningsnummer…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Yred3
5/6/11, 1:00 PM
#13

Kisses nr: 752098100485267 hos SKK och SVERAK, men såg att min uppgifter inte finns tillgängliga.

Annons:
Hawknestgrove
5/6/11, 3:04 PM
#14

Då är det kanske bra om du meddelar Sverak och SKK dina uppgifter att de blir offentliga.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Yred3
7/18/11, 7:53 PM
#15

Jag hade skrivit på fel sida märker jag, sorry.

Kisse är fortfarande borta. Även de tre katterna från där han höll till tidigare.

Upp till toppen
Annons: