Annons:
Etikett096-uddevalla
Läst 9092 ggr
Alexej
2009-03-22 14:07

Uddevalla

Här lägger du in annonsen om ditt saknade djur i Uddevalla.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Annons:
Alexej
2009-03-22 14:09
#1

NESTOR ÄR FÖRSVUNNEN!

Bild på ricket

iFokus-poäng: Glas ricket

08-11-24
11:04

NESTOR RYMDE FRÅN HALLBERGSVÄGEN 16 I UDDEVALLA (23/11) OCH HAR VARIT BORTA SEDAN DESS!!

SENAST VAR HAN NÅGONSTANS RUNT SPARA!

SNÄLLA HAR NI SETT EN SVART KATT MED VITA TASSAR OCH BUK STRYKA OMKRING I UDDEVALLA SÅ TVEKA INTE ATT RINGA MIG!

HAN ÄR BARA 6 MÅNADER OCH MYCKET SKYGG FÖR MÄNNISKOR MEN KAN SÖKA SIG TILL ANDRA KATTER!

CLARA RUIZ 0733807230

HAN ÄR OERHÖRT SAKNAD!!

**STOR HITTELÖN!!!!
**

Bortsprungna katter

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Bogart
2009-03-31 23:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Elsa är borta!

Min kompis katt Elsa försvann runt 20-21-tiden idag den 31/4. Hon slet sig ur selen när min kompis var ute med henne. Hon sågs senast vid fritidsgården på Tureborg. Hon är en liten svartvit huskatt.

PM:a mig om ni har hört något eller vet var katten finns, behövs det så får ni min kompis telefonnummer.

Med vänlig hälsning

Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

Caspia
2009-04-11 21:40
#3

# 2. Oj, lilla skorpan… Vid den stora skogen uppåt borgen finns det ju stora områden att villa bort sig på. Har ni satt upp lappar vid kolonilottsområdet?

Håller tummarna!

Envishet och drömmar

Hawknestgrove
2009-04-12 20:26
#4

Putt!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Bogart
2009-04-12 22:32
#5

#3 Min kompis pratade om att sätta upp lappar, men vet inte om hon gjort de… Visst finns det mycket ställen att villa bort sig och gömma sig för en liten katt, tyvärr. Finns mycket ställen där det är i princip omöjligt för en människa att ta sig fram.

De har faktiskt hittat Elsa en gång, men när de har hittat henne så har hon gömt sig under en trasig betongtrappa. Det var trångt och helt omöjligt att få fram katten, men när hon har varit där så har hon inte velat komma ut. Rynkar på näsan

Med vänlig hälsning

Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

Hawknestgrove
2009-04-13 19:49
#6

JA lappar är ett måste. ÄR den lilla kastrerad? För annars så kan det vara graviditet på gång, tyvärr. ÄR hon IDmärkt? OCh sök i gryning och skymning. Hittelön brukar också vara bra att utlova, då blir det lite mer fart på folk

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Caspia
2009-04-13 20:15
#7

Jag håller med # 6. Lappar i trappuppgångarna och som sagt vid kolonilotterna skulle jag rekommendera.

Envishet och drömmar

Bogart
2009-04-13 23:55
#8

Kastrerad är hon vad jag vet, men tyvärr inte ID-märkt. Dumt kanske, och det har ägarna insett nu. Jag har sagt till dem att de måste ID-märka henne om de får tillbaka henne, och de sa att de skulle göra det. Min kompis är dock riktigt kass på att få sådana saker gjorda, så tja jag vet inte om det blir av… Samma sak gäller lapparna.

När jag frågade nyligen om de satt upp lappar sa de att nej, det hade de inte, men de hade ju pratat med grannar och tyckte att det räckte. Att de pratar med några som råkar bo i samma trappuppgång tycker jag inte räcker, det är ju många fler som bor och vistas på Tureborg…

Med vänlig hälsning

Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

Caspia
2009-04-14 12:02
#9

Ja det är ju ett jättestort område. Kan inte du sätta upp lappar då? Du är ju bevisligen företagsam eftersom du annonserat med bra beskrivning här.

Envishet och drömmar

Hawknestgrove
2009-04-14 16:30
#10

Märkligt…..MAn ska inte vara elak, men har man lagt ut så mycket  som en kastrering. så kan man väl lägga två strån i kors för att försöka lägga  ner lite mer arbete också. OCh de där kattselarna är ju värdelösa de flesta av dem. Hur många gångerr får man inte höra hur lätt katter sliter sig!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

timstintin
2009-08-01 15:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

VÅRAN KISSE BORTSPRUNGEN FRÅN STRÖMSTADSVÄGEN.

försvann från våran bostad den 26 juli på strömstadsvägen 44 i uddevalla.Han är i grunden vit med bruna/beiga fält på rygg och huvud. Han har mörk mörk brun/svart svans och blåa utstående ögon och lystrar till namnet "skruven"

MOBIL:0737335453

Caspia
2009-08-01 18:41
#12

# 11. Jag ska hålla utkik efter honom. Har ni kollat på Skansberget?

Envishet och drömmar

Hawknestgrove
2009-08-04 00:31
#13

Hur går det för kissarna i Uddevalla?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Bogart
2009-08-04 11:03
#14

#13 Elsa är fortfarande borta. Rynkar på näsan

Med vänlig hälsning

Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

Hawknestgrove
2009-08-04 20:14
#15

Du får sätta ut lappar själv på lilla Elsa…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: