Annons:
Etikett099-strömstad
Läst 2043 ggr
Hawknestgrove
3/24/09, 6:38 PM

Som ni vet, så skrev jag detta till STNB

OCh mailade även till kommunen, då det fortfarande är de, som har hand om det sanitära.

INTE ETT SVAR!!!!!!

Detta skrev jag till Kerstin på STNB Hur är det ställt med kommunskyttens kunskaper? Häslningar Gunilla

HEJ!

Gunilla Hallgren frå+n Kattkedjan här. Jättebra det där med er lilla artikelserie om veterinären. Men det behövs en komplettering. Exempelvis, så vet många inte, vilka regler som gäller när det gäller djurhållning och avlivning, filerna finns ju att ladda ner från Jordbruksverket. Jag är smärtsamt medveten om det, via alla kontakter jag får i just de frågorna. Vidare, så bör det faktiskt frågas på både polis och kommun, hur det är ställt med kunskap om IDmärkning av katter. Kommunen har dessutom inte djurskyddsfrågor längre, och hur många vet det? Inte många…. Visserligen så har MOH fortfarande sanitetsfrågorna och således kommunskytt, har han scanner och kunskap HUR man får avliva katter? Märk väl, jag har absolut inget emot att han sköter sitt jobb, det är ju tyvärr nödvändigt, men hur ska jag kunna få ihop ett samarbete med veterinärerna här om paketpris på vaccinering, kastrering och idmärkning, om de ytterst ansvariga inte ens vet att även en katt kan vara idmärkt? Observera, jag är inte ute efter gratisreklam, utan bara rena fakta i de här frågorna.

Hör av dig!

Gunilla Hallgren

0526/(hemligt, får ej lämnas ut)

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: