Annons:
Etikett099-strömstad
Läst 2231 ggr
Hawknestgrove
3/23/09, 6:01 PM

KAnske jag kan be om hjälp här inne?

Som ni vet, så behöver jag administrtiv hjälp i ett fall av dålig katthållning i Strömstad.JAg har alla fakta, men behöver folk, som orkar bry sig och anmäla. JAg har redan anmält anonymt och måste förbli anonym, då jag annars tappar kontrollen över stället. PM:A mig ifalldu vill hjälpa till, detta är det första fallet i Strömstad, har ett till, men vill bli klar med detta  fall först!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Hawknestgrove
3/25/09, 3:47 PM
#1

HAr skrivit om detta på insidersidan på HIttis.

Det går inte att komma åt tanten. För även om det finns beslut om tre katter, så får tanten ha 9

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Caspia
4/11/09, 9:41 PM
#2

Hör av dig om det finns något jag kan hjälpa dig med. Är ganska bra på att skriva.

Envishet och drömmar

Hawknestgrove
4/12/09, 8:26 PM
#3

Ja, vi har alla fakta och det finns redan pappaer  från kommun sedan tidigare, men de är inte juridiskt bindande. Bara rekommendationer. OCh nu har tydligen djurombudsmännen klantat till det, så jag är röjd. Tanten vill inte, att jag ska komma så ofta, så jag kommeratt tappa kollen. Tydligen kan vi bara hänga upp oss på det sanitära. Det som är anmärkningsvärt är, att vid inspektion, så såg de inte, att katterna hade öronskabb. OCh tanten säger att hon  bara har 9 katter och det får man ju ha, sen får man ju plåga dem hur som helst, tydligen. Du kan PM:A mig om du vill

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: