Annons:
Etikett17-stockholms-län
Läst 10651 ggr
Alexej
3/22/09, 2:49 PM

Stockholms län

Här lägger du in annonsen om ditt saknade djur i Stockholms län.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Annons:
Alexej
3/22/09, 2:49 PM
#1

Racke är bortsprungen i Åkersberga

mklundqvist
09-03-11
11:22

Racke är bortsprungen i Åkersberga

Vår älskade hankatt Racke försvann i söndagsmorse från vårt hem på Lavettvägen 13 i Åkersberga. Han är grårandig, ganska liten och kastrerad. Han har ett orangt halsband med telefonnummer på. Han brukar inte vara borta.

har någon sett Racke??!!!

Racke är bortsprungen i Åkersberga

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Alexej
3/22/09, 2:50 PM
#2

Bortsprungen NFO!

Bild på michaelalundgren

iFokus-poäng: Kristall michaelalundgren
09-02-11
18:18

Våran avkomma, S*Glömstaskogens Atlas, sprang den 12 Januari bort från Fullersta i Huddinge.

Han har hela sitt liv bott i Glömsta, Huddinge, men hade nu flyttat till Fullersta. Han kan ju ha fått för sig att traska hemåt igen.

Atlas är en kastrerad hankatt född 2002.
Han är öronmärkt.

Han är en van utekatt, men inte i detta område.

Atlas var som ung en väldigt fin solid rödvit (d 09) katt, med fint "spökmönster".

Har du sett honom, eller kanske vet vart han håller hus?! Kontakta då oss, michaela@glomstaskogens.com eller angelike@glomstaskogens.com så kan vi förmedla ägaruppgifterna vidare.

Denna bild är den nyaste vi har på honom, dock inte den bästa.

Michaela, S*Glömstaskogens NFO
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Bortsprungen NFO

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
3/26/09, 8:46 PM
#3

Kopierar in Siberlinas inlägg från Hittekatter!

bortsprungen katt

har någon sett en svart katt några månader gammal. med vit fläck på halsen,matte och husse i huddinge saknar sin älskling,försvann 20 mars,

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

eva-lina
2/10/10, 9:51 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

borsprungen kastrerad idmärkt vit kattkille prins-emil sedan den 20/11 2009 hittelön 500kr eva nyrén mobilnumer 073/7431388 hallonbergen.

Hawknestgrove
2/14/10, 10:14 PM
#5

Inget nytt om dessa fina kissar?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

eva-lina
3/2/10, 2:30 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

prins-emil fortfarde borta sedan den 20/11 2009 han är mycket saknad av både mig ock barn barn han är vit kastrerad idmärkt p194 försvunen från hallonbergen hittelön 500kr mobilnumer 073-7431388 eva nyren .Gråter

Annons:
Hawknestgrove
3/2/10, 8:12 PM
#7

Lille vännen…..Hr du hört med katthemmen?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

eva-lina
3/24/10, 5:08 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

ja jag har försökt men det är så många att gå igenom varje dag ock kväll ock där är så många katter på vift så man blir mörkrädd  ock den här vintern som har varit den kallste på flera år hade jag oturen att han sprang ut just då det gör så ont att veta att dessa katter som inte har återkommit hem ännu även min lille gubbe ock man blir så maktlös när man inte får veta något tänker bara på att dessa katter är ute ock hungrar ock fryser .från eva-linaGråter

Hawknestgrove
3/26/10, 3:30 PM
#9

jo, men i och med att han är vit, så ska han ju inte vara så svår att hitta i mängden.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

eva-lina
4/14/10, 2:12 PM
#10

jag menade på netet där jag läser om saknade ock upphittade katter   men ingen prins-emil    fast han är vit .från eva   -lina.Obestämd

Hawknestgrove
4/14/10, 8:20 PM
#11

ja, men tappa inte hoppet och annonsera själv och utlova hittelön

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

cceel
4/14/10, 8:50 PM
#12

#3 - Hittade en sån katt i skarpnäck, dom kan väl inte springa så långt va? :S

Vet du om det var hane eller hona?

Hawknestgrove
4/15/10, 8:45 PM
#13

katter kan springa väldigt långt…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
cceel
4/15/10, 11:49 PM
#14

Ok,men den jag hittade hade skadad ryggrad,den gick liksom konstigt… Den blev nog påkörd så den bodde nog här…

eva-lina
4/19/10, 2:38 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

NU HAR PRINS-EMIL VARIT BORTA ETT HALV ÅR SNART OCK JAG HAR SATT UT BÅDE HITTELÖN TELEFON NUMER  HANS IDNUMER SOM ÄR P194 OCKSÅ ÄR HAN RIGISTERAD PÅ KENNELKLUBBEN LAPPAR HAR SATS UT MEN DET ÄR PROBLEMET HÄR I HALLONBERGEN DOM RIVS NER OCK PATRONERNA TILL SKRIVAREN KOSTER MYCKET SÅ DET BLRIR UPPE HÅLL MED NYA LAPPAR OCK ALLA KATTSTALL OCK ANNAT JAG KAN BÅDE EFTER LYSA OCK TITTA IGENOM OM UPPHITTADE KATTER MEN DET VERKAR INNTE VARA SÅ MÅMGA VITA KATTER SKA TILLÄGGA DÅ MIN EKONOMI ÄR SÅ JAG LEVER PÅ EXISTENS MINUM KAN JAG BARA SÄTTA UT 500KRONOR .SLUTAR HÄR HOPPAS ATT JAG KUNDE FÖRKLARA NÅGOT MED DET HÄR INLÄGGET HAWKNESTGR.Oskyldig

Hawknestgrove
4/19/10, 4:38 PM
#16

ja stackars dig.Inte lätt, jag förstår dig. men som sagt, att höra med katthemmen och emellanåt sätta ut annons i gratisblad och även på Blocket, Sörjer med dig, och förstår att du saknar din kisse…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

eva-lina
4/20/10, 12:38 AM
#17

tack HAWKNESTGR  DET VÄRMER KRAM FRÅN EVA-LINA.Glad

Hawknestgrove
6/10/10, 1:45 AM
#18

Hur har det gått för din vita kisse?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

siberlina
6/12/10, 10:22 PM
#19

svart katt  med  lite  vitt här och där   bortsprungen  i   flemmingsberg . tulinge    ,kästa…..har    någon  sett  en fin     välskött katt  ,som  dragit   iväg  från  sin  tillfällige  matte

Hawknestgrove
6/14/10, 6:24 PM
#20

Du har väl bild på henne? Elelr det har väl till och med jag har jag för mig….PMa r dig

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: