Annons:
Etikett17-stockholms-län
Läst 9526 ggr
Alexej
4/29/09, 11:35 AM

Upphittad katt - söderförort till Stockholm

MargitB

09-04-29
08:40

En rödgul okatsrerad hankatt. Vit på nosen och vita sockor.

Ett läderhalsband för hundar, en halv del av en ampull hängde på,  vi har lyckats ta av honom halsbandet som satt hårt åt.

Jag har lagt ut annons på Blocket, varit hos polisen, satt upp om honom runt oss. Han står på flera håll på nätet. även med bilder.

Har fått kontakt med katthem, där han står på kölista, vilket jag hoppas mycket på.

Vi har själva två katter, och vi kan inte öppna dörren för honom.

Han är så snäll, och lugn, vår katthona är svår mot honom, men han går undan, verkar bara vilja ha kontakt med både oss och våra katter.

Han verkar vara en katt som skulle vara fint att få äga. Någon borde sakna honom. Han har tydligen varit i vårt område sen början på januari månad.

Jag kan klappa honom, men han blir rädd när kameran kommer fram, så bilderna har blivit dåliga.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Annons:
Hawknestgrove
4/29/09, 5:12 PM
#1

Lille vännen! Hoppas han kan komma in snabbt och att någon saknar honom!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

catfoot
4/30/09, 8:49 AM
#2

Kattsamariten i Hudik har en efterlysning på en katt som ser väldigt lika ut..Men den försvann i Gnarp i Hälsingland -07…Men vem vet…Men denna kisse ska vara öronmärkt..

Lägger in en bild på katten, vad tycker ni??

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Hawknestgrove
5/2/09, 3:31 PM
#3

ja gör det….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annique
5/21/09, 3:14 PM
#4

Hur har det gått kissen?

Hawknestgrove
5/21/09, 8:16 PM
#5

putt?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: