Annons:
Etikett15-södermanlands-län
Läst 3269 ggr
Annahonda
2009-05-08 17:29

Hittat:)Saknad vid Vansö, Strängnäs

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min söta Hugo försvann vid Vansö i Strängnäs för snart två veckor sedan. Han är en svart/vit hankatt, 3 år, kastrerad och endast chip-märkt så hans id-märkning syns inte. Han hade heller inget halsband på sig då han alltid fastnade i det.

Han har varit innekatt sedan en månad tillbaka och fick börja gå ut på tomten och undersöka omgivningarna. Han gjorde några utflykter i början och var borta som högst ett till två dygn, men kom tillbaka och släpptes in varje gång.

En svart-vit katt har setts bli påkörd i närheten av Vansö men efter smällen sprungit iväg, föraren stannade inte och ingen vet vilken katt det var och om den klarade sig eller blev skadad.

Vet du något om Hugo eller den påkörda katten?
Hör av er till Annika Löfgren på 070-210 94 35 eller 0152-320 11. Eller till mig via mail info@a-jour.se (är utomlands för tillfället).

Orolig för min lilla tuss…
/Anna

Annons:
Debattia
2009-05-10 20:54
#1

Tror man kan ringa polisen och fråga eftersom han var chipsmärkt!

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Annahonda
2009-05-14 19:23
#2

Vi har anmält honom försvunnen hos polisen också, men inte hört något ännu.

Debattia
2009-05-16 00:57
#3

Håller tummarna för att ni får tillbaks kissen igen och att någon hör av sig som kan ha sett den.

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Hawknestgrove
2009-05-17 14:54
#4

INGet nytt här?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annahonda
2009-05-27 17:07
#5

Hugo har hittat hem igen!

Han hade blivit matad av en granne under en längre tid och hade hittat en tjejkompis i närheten, så han såg ingen anledning att komma hem.

Nu ska jag komplettera chipmärkningen med en öronmärkning också så att man lättare ska kunna identifiera honom om han skulle hitta fler kompisar nån annanstans…

/Glad matte

Alexej
2009-05-27 17:52
#6

Super:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Annons:
Hawknestgrove
2009-05-27 22:07
#7

Grattis!!!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: