Annons:
Etikett093-borås
Läst 2554 ggr
Alexas
2009-05-09 19:57

Bortsprungen katthona IDA (Borås)

Vår kisse har sprungit bort, Ida är en liten svart/grå melerad hona med lite längre päls (delvis norsk skogis). Ida är 11 år, kastrerad, Id-märkt i örat och har blått halsband. Hon är inte van vid att vara ute :( och har problem med sina njurar, så hon behöver sin medicin!!! Ida bor i Villastaden i Borås.

Har du sett eller vet nåt om Ida, tveka inte att kontakta mig, SNÄLLA!

Tel 0705-199293 (Alexandra)

Tel 0705-199292 (Mattias)

Annons:
Debattia
2009-05-10 20:50
#1

Puttar upp ! Hur gick det till när hon försvann ???

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Alexas
2009-05-10 21:59
#2

Ida är en innekatt sedan 11 år som är ute någon enstaka gång i koppel i trädgården. Det var besökare i huset som inte kände till att vi hade en innekatt och ytterdörren ställdes upp utan att någon hade koll på katten. Någon gång under kvällen den 2 maj letade sig Ida ut. Först nästa dag kunde vi konstatera att hon inte fanns i huset på något av sina "gömställen".

Hon har inte själv hittat tillbaka, trots flera dagars letande i närheten har vi inte lyckats hitta henne. Kanske har hon blivit skrämd och ivägjagad längre bort av någon annan katt, eller kanske hon ligger och gömmer sig någonstans i närheten, utan att hitta tillbaka? Eventuellt har hon letat sig in någonstans…

Hawknestgrove
2009-05-12 14:23
#3

Åh, såna folk blir jag vaninnig på! Trots att jag har skylt på dörren, så öppnar vissa dörrarna hur som helst här. Tur att vi har "sluss".

Hoppas kissen kommer tillrätta. Gud,jag vill inte ens skriva vad jag hade velat göra med sånt folk……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: