Annons:
Etikett211-östersund
Läst 6269 ggr
cathnilla
2009-05-16 14:28

Min kisse är försvunnen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min kisse har försvunnit från Vålådalsgränd 15 Östersund. Jag är jätteorolig för honom eftersom vi är nyinflyttade här. Mitt telnr 0703187066

Annons:
Debattia
2009-05-17 03:13
#1

Hoppas verkligen du får tag i honom ! Fortsätt ut och ropa,för även om han inte känner till stället ,känner han igen din röst i alla fall.

Är han heltam ???

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

annebeate
2009-05-17 13:38
#2

Sätt upp lappar  lite överallt med foto eller beskrivning av din katt. Förse lapparna med avrivningsremsor med ditt telnr så man lätt kan ringa. Att utlova hittelön brukar inte vara fel. Fortsätt leta aktivt efter honom. Har ni bott på annan plats i Östersund kolla så han inte begett sig dit och sätt upp lappar också längs vägen dit. Anmäl honom försvunnen hos polisen. Annonsera på Blocket under Efterlysningar.

Hoppas så att ni hittar honom snart.

Sätt upp lappar lite överallt med foto eller beskrivning av din kisse. Förse lapparna med avrivningsremsor med ditt telnr så man lätt kan ringa. Att utlova hittelön brukar inte vara fel. Fortsätt leta aktivt efter honom. Kan han möjligen ha blivit inlåst någonstans. Om ni bott på annan plats tidigare i Östersund, kolla så han inte begett sig dit och sätt upp lappar också längs vägen dit. Anmäl honom försvunnen hos polisen.

Hoppas så ni hittar honom snart.

Hawknestgrove
2009-05-17 14:46
#3

OCh utlova hittelön. Brukar aktivera ungdomar att leta. Annonsera även på Blocket

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Kajsa77
2010-12-05 14:14
#4

Lägg in annons i ÖP på nätet.

//EK

facebook "Livbojen för hemlösa katter!

"You haven't lived until you've found something worth dying for" - Whale Wars

TNR - alla katter har rätt att leva!

BARF - rått kött enda naturliga för din katt!

Hawknestgrove
2010-12-05 14:47
#5

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Kajsa77
2010-12-05 15:11
#6

Lägg även in annons (och kolla de annonser som finns där) på Kattklubben Jämtkatten:

http://www.jamtkatten.se/index2.htm

//EK

facebook "Livbojen för hemlösa katter!

"You haven't lived until you've found something worth dying for" - Whale Wars

TNR - alla katter har rätt att leva!

BARF - rått kött enda naturliga för din katt!

Annons:
Upp till toppen
Annons: