Annons:
Etikett20-gävleborgs-län
Läst 10701 ggr
abrahamsson
6/3/09, 11:31 PM

Efterlysning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Söker min idag 10 åriga, blyertsgråa hankatt med vita tassar och haklapp. Kännetecken på ena vänstra framtassen är ett grått hjärta. Han försvann ifrån Röjningen Sätra i Gävle 2006. Han blev skrämd igrån gården, misstänker att han kom för långt bort Det har gått lång tid, men jag har inte gett upp. Han är kastrerad men ej öronmärkt tyvär,  Vid försvinnandet bar han ett gult skinnhalsband. Troligtvis så har han tappat det efter så lång tid, men eftersom han bar adressbricka så borde någon ha hittat halsbandet och ringt. Är det någon som vet vad min kisse tog vägen? Ovissheten att inte veta är den värsta… Han kan befinna sig många mil hemifrån, kanske även utanför länsgränsen. Vet du var han kan tänkas vara: 070-3437211

Annons:
Hawknestgrove
6/4/09, 5:53 PM
#1

OJ, lille vännen! MEd så tydliga kännetecken borde han vara enkel att känna igen! Såna tassar känner man igen!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Debattia
6/9/09, 11:29 PM
#2

Puttar !

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Hawknestgrove
6/10/09, 3:16 PM
#3

Putt har ni fått några ledtrådar?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

BaraLisa
6/20/09, 5:14 PM
#4

putt

Med vänliga hälsningar Lisa

 

Dalila
6/21/09, 12:15 AM
#5

känner med dig, min kasper är också försvunnen och bar halsband vid försvinnandet med petdirekt bricka och man tänker ju att om han tappat det så borde någon ha ringt…jag hoppas ni hittar honom snart, hör även med polisen om dem fått in någon katt och anmäl honom som försvunnen.

ge inte upp hoppet!!!

puttar upp för alla försvunna katter

abrahamsson
6/22/09, 12:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Zackes matte här! 2006 ringde flera personer om en förvirrad kisse som gick och pep på vägen till forsby, Åbbyggeby. Jag följe denna kisse som jag trodde var min till Oslättsfors. Där upphörde alla spår, troligtvis så gick han över skogen till Jädraås det är ca: 3 mil fågelvägen. Vintern 2007 ringer en bonde och påstår att det nog är min katt som är hos honom. Jag åker dit flera gånger och letar, men ingen Zacke dyker upp. Ända in på vårkanten 2008 matar bonden katten, men han är så skygg så att det går inte att fånga honom. I samma veva försöker jag få låna en kattfälla, men den lånar inte kommunen ut eftersom det var i en annan kommun. Jag var tillbaka flera gånger och för varje gång så kändes det som om man jagade ett spöke. Jag har annonserat och gjort allting rätt som man ska göra. Sista vägen ut var att kontakta några djursiare. Alla säger att Zacke lever, det sista nu är att han ska befinna sig i Överbyn. Det är bara det att det finns två överbyn i länet. Har frågat runt i det ena, men området är stort. Jag ska  sätta upp lappar på det andra stället också i sommar. Mitt hopp står ju till att någon har tagit sig ann honom och skulle det vara så och Zacke trivs och får stanna så får han göra det, bara jag får veta var han är.

Zackes matte

Annons:
anebit
6/22/09, 2:39 PM
#7

Hoppas att du snart får veta vad som hänt Zacke eller var han är någonstans.

Ovissheten är det värsta som finns.

Håller tummarna.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

BaraLisa
6/22/09, 3:00 PM
#8

Annonsera på Blocket med hittelön?!

Ring ert närmaste katthem så får ni låna kattfälla. Lycka till, håller tummarna!

Med vänliga hälsningar Lisa

 

Jawatjejen
11/5/09, 1:34 PM
#9

Hej jag bor i Överbyn/järbo. Är ute  mycket och går. Har ej sett någon blyertsgrå kisse här i krokarna. Men den kanske har blivit skygg o håller sig från folk.

Hoppas ni får veta vad som hänt! Det är förfärligt att inte veta!

Hawknestgrove
11/6/09, 12:11 AM
#10

Puttar! och i sama veva, varför låna en fälla? Köp en egen! Den är lätt att sälja här inne på kattsajterna sen eller på Blocket!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Debattia
11/11/09, 9:49 PM
#11

Puttar upp !!!

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Upp till toppen
Annons: