Annons:
Etikett01-frågor-allmänt
Läst 11758 ggr
Hawknestgrove
2009-06-01 01:32

KAttpejl!

Vill på denna sida slå ett slag för kattpejl. JAg har en, Ok, anväder den inte så ofta numera, men den är värd varenda öre!

Då kan exempelvis kissar, som blir inlåsta, hittas  väldigt tidigt!

Gå in på www.petcom.se

gå sen vidare till den här!

och här!

Så får ni se Arne och mig!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
snoww
2009-06-01 14:33
#1

Den sitter inte ivägen för katten om den går i snår och annat tät treäng? Ja, om den skulle fastna el dy.l För mina katter kan gå ut när jag åker till jobbet sedan kan det gå flera timmar innan någon av oss kommer hem. Man vill ju inte att katten ska sitta fast någonstans och vara ett lätt mål för andra.

Hawknestgrove
2009-06-02 00:35
#2

NEj då! Halsbandet är ju resår, så det kan katten kliva ur precis som ett vanligt katthalsband. OCh halsbandet hittar du ju, du pejlar ju in det! Hur bra som helst!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Debattia
2009-06-04 00:24
#3

Det är fiffigt och bra men jag är lite emot att sätta elektriska grejer på djuren också. Hur det kan påverka deras hälsa !! Åska dras till dem,o,s,v, ????

Fåglar flyger vilse p.g.a. magnetfält .

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Hawknestgrove
2009-06-04 15:22
#4

Det är bara ett litet batteri ett miniAAA 1,5v och här kan ju inte katten gå vilse. Det är ju vi som hittar kissen! Samma firma tillverkar ju även säkerhets armband till senildementa och även pejl till hundar.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

smart-cat
2009-09-07 22:51
#5

hej!

Jag säljer både id-brickor och kattpejlare i min nya webbshop: www.smart-cat.net Logga gärna in och se om ni hittar ngt som ni gillar. Jag har hittat mina katter enkelt och snabbt i både garage och källarutrymmen. Mina katter har alltid en sändare på sig. Den är lätt och smidig och katten störs inte alls utav den. Den drar inte alls mycket batterier och säljs till ett bra pris!

Hälsningar,

Annika

Hawknestgrove
2009-09-08 16:23
#6

ja jag har sett dem också! MEn de har inte så lång räckvidd som de stora. Petcoms har en radie på en kilometer. De som du säljer är ju toppen om man är ute själv med kissen och går. OCh som sagt, inte så dyra. PEtcoms kostar ju 3000 kr

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: