Annons:
Etikett13-värmlands-län
Läst 6862 ggr
buschiq
2009-05-23 18:05

Upphittad katt bland ortsrubrikerna?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Helt ny på sidan, jag hittade hit eftersom jag är medlem på andra ifokussajter.

Vi har en enormt skygg långhårskatts om rör sig mellan vår och andra gårdar, riktigt illa tilltufsad men vi får inte komma nära.

Så, jag undrar - kan jag lägga in en hittat-rad bland ortsrubrikerna eller är de bara till för de försvunna katternas annonser? Nu när jag äntligen lyckats ta en bild på katten kanske någon känner igen den tänkte jag Skrattande

Jo - kanske någon har ett tips (mer än att mata den vilket jag gör två gånger om dagen) om hur man bäst lockar till sig en så skrämd katt. Jag har två hundar som går i hundgård och de skäller ju tyvärr när de ser katten så det är väl inte undra på att den är rädd…

Vi finns utanför Sunne i värmland, i Elofsrud, om någon känner igen katten.

Driver Fixabloggen - Blogga är skoj!  

Annons:
Alexej
2009-05-24 01:27
#1

Lägg in en annons under rätt rubrik, dvs Värmlands län. Kanske du få napp. Annars försök att annonsera ut katten på olika andra sajter, Blocket och katthem i närheten. En skygg katt få man bäst in med en fälla. Finns att låna på kommunen eller på ett katthem. Många katter har haft ett hem nångång. Kan du behåller honom/henne? Kastrering är jätteviktigt!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Upp till toppen
Annons: