Annons:
Etikett201-gävle
Läst 7859 ggr
chanet
2009-06-20 14:32

fortfarande borta...

Totte är fortfarande borta, har vart borta i fyra veckor nu:( fick ett samtal för fyra dagar sen att dom har sett honom i bomhus centrum,mellan solgårdarna och kupolsvägen, han var då halt på ett bakben och folkrädd, så han kan mycket möjligt vart med om en olycka. Har provat allt nu, men jag kan inte få tag på honom. Är ute varje kväll och lockar på honom men jag har inte sett honom.

Enda möjligheten nu är att få tag på en kattfälla och försöka fånga honom.. är det någon som vet vart man kan få tag på en sån… sen får man försöka charma nån trevlig själ att sitta skift och passa den:) det är ju fler än en katt som springer omkring här i  området…

Börjar tappa hoppet nu, saknar min lilla kille så mycket, folk i min omgivning börjar tro att jag är tokig snart… men jag måste göra allt för att få hem min "bäbis" igen…

Annons:
Dalila
2009-06-21 01:07
#1

min kisse har varit borta i snart fyra veckor, jag har också letat och letat satt upp lappar, annonserat på nätet, anmält honom försvunnen på kattkommando syd och polisen…dessvärre har jag inte fått några samtal av någon om att dem sett honom…

ge inte upp hoppet om lille kissen, du måste hålla hoppet uppe…om dem tror att du börjar bli galen så har dem nog rätt vem tappar inte förståndet när ens lilla bäbis plötlit inte kommer hem dag efter dag och man känner att man gjort precis allt som står i ens makt… så ge inte upp hoppet jag lider med dig…

putt för Totte!!

Hawknestgrove
2009-06-21 16:42
#2

kattfälla kan du få höra dig för hos polisen och kommunen om. Alternativet är, att du köper en. De är inte svårsålda sen och då har du fått igen din kisse.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

phia
2009-06-22 11:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Hej chanette

jag undrar var du bor för jag har hittat en katt i tomelilla.

röd långhårig med mycket yvig svans. katten har svarta födelsefläckar i mungipan. mycket rädd så jag har ännu ej kunnat fastställa kön eller id-märkning.

phia 0768-051379 tomelilla-skåne

E-meli
2009-06-22 12:06
#4

Ge inte upp hoppet ! :D:D

Upp till toppen
Annons: