Annons:
Etikett201-gävle
Läst 3733 ggr
chanet
2009-06-06 20:13

försvunnen

Min 6 månaders kattunge är försvunnen. Han försvann från bomhus centrum den 20/5. Han är grå med vit mage,ben och ansikte.Han är varken id-märkt eller kastrerad. Har satt upp lappar i området och annonserat i Gd,kontaktat gävle och gästrike katthem, utan nå vidare resultat. Han har sett till runt källö.källmur skolan och solgårdarna, centrum. Är de någon som har sett honom eller tagit hand om honom kontakta mej på 0730/355826

Annons:
Dalila
2009-06-07 00:21
#1

kolla med polisen också…läg även ut bild på denna sida

hoppas den kommer tilbaka

chanet
2009-06-07 11:23
#2

har pratat med polisen, men det har inte kommit in nåt samtal om en upphittad katt i bomhus området.

Har inte heller möjlighet att lägga in bild, har alla bilder på telefonen…

börjar få slut på ideer nu, har provat allt som är möjligt, blir nya lappar ikväll, sen är de bara att vänta

Kia73
2009-06-07 14:34
#3

Vad tråkigt, hoppas verkligen att din lille katt kommer hem snart.

Jag letar förtvivlat efter min kattpojke Lami som försvann på centrala Söder för en vecka sedan. Annonser i GD och AB kommer till veckan, plus att jag har tapetserat halva stan med lapparGråter

och ropat och letat varje kväll…vet inte vad mer man kan göra.

Har du testat att lägga ut kattmat i de områden där din kattunge har setts?

chanet
2009-06-07 16:39
#4

kattmat är nog det ända som jag inte har provat än… ska testa det ikväll…

sitter hela dagarna och kollar om det har kommit in någon annons,men ingenting än.. hoppas verkligen att om det är någon som har hittat honom att dom sätter ut en annons…

vill verkligen att min lilla bäbis ska komma hem snart…

Hawknestgrove
2009-06-07 22:45
#5

ja hoppas verkligen att det funkar. Ok, 6 månader, då är han könsmogen och då kan han gå långt…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: