Annons:
Etikett17-stockholms-län
Läst 3518 ggr
Johku666
7/8/09, 1:41 PM

HEmma!!!!Honkatt bortsprungen, Salem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vår katt Grizzli har sprungit bort. Hon försvann natten mellan 6-7 juni vid Salem centrum. Hon är kastrerad men inte id-märkt, har halsband med nummer hem, men den kan ha ramlat av.

Hon är avvaktande i början men vänjer sej lätt vid nya människor och då blir hon extremt kelig. Hon är väldigt liten för sin ålder, kan nästan misstas för en kattunge.

Hon är van att vara inomhus, dvs kissar i kattlåda, äter inne och sover inne. Hon är både inne- och utekatt kan man väl säga…

Har polisanmält, ringt veterinären, satt upp lappar. Ska sätta upp mer lappar under veckan…

Annons:
Hawknestgrove
7/10/09, 12:42 AM
#1

Åh lilla kisse…..Kolla även katthemmen! Och annonsera mera! Metro tex?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Debattia
7/14/09, 2:32 AM
#2

Puttar upp !

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Debattia
7/19/09, 1:20 AM
#3

Puttar!

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

Hawknestgrove
7/20/09, 3:58 PM
#4

Puttar jag med…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Johku666
7/27/09, 12:09 PM
#5

Grizzli har hittat hem!!!! :D:D:D

Min sambo försökte locka till sej katten som stryker runt hos oss o la ut mat på framgården. Han såg den äta två gånger men den sprang iväg direkt när han närmade sej, men så tänkte han att han ställer matskålen innanför o har balkongdörren öppen så katten kanske kommer in o vänjer sej vid oss. Så han vaknar mitt i natten att det sitter en katt o slafsar i sej maten, så han smyger upp o tänker att kanske han hinner stänga dörren innan katten springer iväg.

Han lyckas o tycker att det verkade lite konstigt, eftersom den grå katten är så skygg och så ser han i mörkret att det är inte en vit katt, det är en mörk katt så när han tänder upp ja då sitter Grizzli där, från ingenstans o äter! :D

nästan två månader har hon varit ute på äventyr, nu blir det raka vägen o fixa id-nr i örat o lite avmaskning. Är det något mer man ska tänka på när en katt varit ute på vift?

Hawknestgrove
7/27/09, 4:59 PM
#6

Nä det är det inte. Grattis! Eftersom ni tar henne till veten nu för en koll, så är ju allt OK, hon var ju tack och lov kastrerad.

MEn håll kissen INNE nu. KAnske dags att näta in balkongen?

Då skriver jag hemma i rubriken här!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Johku666
7/28/09, 7:29 PM
#7

Jo nu ska hon inte få springa runt för sej själv, vi ska jämt vara med!!!

Upp till toppen
Annons: