Annons:
Etikett03-hemma
Läst 4648 ggr
chanet
6/25/09, 8:40 PM

Totte är hemma igen:)

Nu har äntligen Totte hittat hem igen…har inte känt mej så här glad på länge…men han har blivit större:)

sista annonsen i gd gjorde susen…fick ett samtal idag från en kvinna som berättade att dom hade haft Totte hemma hela tiden,ca 4 veckor…det är lång tid, men jag hoppas att han vänjer sej me oss igen…

Mammas bäbis är hemma…

Annons:
Hawknestgrove
6/26/09, 12:40 AM
#1

Grattis! Krama lille Totte!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Dalila
6/26/09, 1:04 PM
#2

ååå så underbart,,,,grattis…han har nog saknad dig lika mycket…

annonsen i gd jag undrar vad det är för annons för min kasper är försvunnen fortfarande och jag har agt annonser på nätet..

grattis än en gång:)

Debattia
6/26/09, 11:47 PM
#3

Underbar läsning!!!! Märker du honom nu om han inte redan är det ?

Så solskenshistorian kan fortsätta lysa för oss??

 

Debattia

 Den skygga kattens hemsida!

 

 

chanet
6/29/09, 3:11 PM
#4

annonsen jag la ut var i Gefle dagblad och Arbetarbladet…gjorde susen när jag äntligen fick tag i en bild att lägga med i annonsen…upphittaren hade missat den tidigare annonsen,plus alla annonser på internet,och alla lappar runt omkring,och dom hade inte anmält till polisen, så jag tror det finns många människor där ute som inte vet vad man ska göra när man hittar en katt. Har många bekanta som inte ens visste att katthemmen fanns förrens Totte försvann….

Tid är nu bokad för kastrering och id-märkning, han har nu sele och löplina,sen går vi korta promenader i koppel med honom…. han har redan blivit hemmavan igen,han hoppade upp och sov i mitt knä första kvällen han var hemma, han är kelig och kurrar hela tiden… han är precis som när han försvann, bara större:)

Tack för allt stöd,utan den här hemsidan hade jag gett upp hoppet, och då hade aldrig min lilla kille kommit hem igen…

Upp till toppen
Annons: