Annons:
Etikett04-skåne-län
Läst 6103 ggr
marisan07
7/12/09, 2:53 PM

Utanför Hörby - gråtigrerad hankatt försvunnen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Minus försvann från Södra Rörum utanför Hörby den 23 juni. Han är en blygrå huskatt, svagt tigrerad på sidorna och har vitt på haka, bröst, mage och alla fyra tassarna. Lite beige på kinderna. Han är 8 år och kastrerad. Har både reflexhalsband med våra namn och telefonnummer och är tatuerad i örat med ZC66 (halsbandet kan han ju ha tappat förstås). Lite reserverad. Vi är tacksamma för all hjälp vi kan få. HITTELÖN.

Annons:
Hawknestgrove
7/12/09, 3:03 PM
#1

Puttar upp för kissen! Sätt upp lappar och kontakta vet och polis!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

marisan07
7/12/09, 3:25 PM
#2

Tack, Gunilla. Vi har satt upp lappar och lagt lappar i folks brevlådor. Han är också anmäld hos polisen. Vi är ute och kallar på honom varje kväll. Ska jag kontakta SKK för att få reda på om någon har hittat honom eller kontaktar de eller "upphittaren" mig? Hur funkar det?

Marie

Hawknestgrove
7/12/09, 3:42 PM
#3

Kontakta SKK du i morgon. De håller ju bara register, sen är det ju polisen du får kolla med.HAr du kryssat för hos Skk att dina uppgifter får lämnas ut, så kontaktar upphittaren dig.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

marisan07
7/27/09, 8:15 PM
#4

Fortfarande ingen Minus Gråter. Vi hoppas att han bara är på en väldigt lång runda. Maila oss på marie_limno@hotmail.com

Hawknestgrove
8/11/09, 4:12 PM
#5

hoppas jag med för din skull….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

marisan07
9/18/09, 11:22 PM
#6

Ingen Minus syns till än. Tänkte sätta upp nya lappar  ifall han söker sig till någon som vill mata honom nu när det blir kallare på nätterna och kanske svårare att fånga mat. Jag hoppas att han inte är så långt borta…

Annons:
Hawknestgrove
9/21/09, 12:44 AM
#7

ja vi hjälper dig hoppas, mer kan vi inte göra….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

marisan07
12/20/09, 12:47 PM
#8

Nu har jag satt upp nya lappar. Vi har kallt och mycket snö, så jag hoppas verkligen att han har hittat någon att bo hos. Men vi vill att  han vänder nosen hemåt…

Hawknestgrove
12/21/09, 12:03 AM
#9

ja lille vännen!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

marisan07
3/19/10, 7:38 PM
#10

Minus har varit borta 9 månader nu. Jag hoppas fortfarande att någon ska ringa eller att han ska sitta under sin favoritbuske och vänta en dag när vi kommer hem från jobbet. Det är kanske dags för nya lappar…

helmob
3/21/10, 10:32 PM
#11

Hoppas att Minus kommer hem, jag förstår att saknade är stor.

/Helene

Hawknestgrove
3/22/10, 7:22 PM
#12

Du har hört med katthemmen?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

marisan07
4/13/10, 2:33 PM
#13

Tack, Helene och Gunilla. Jag vet helt ärligt inte var jag ska börja. Det finns ju många katthem, men jag får väl sätta mig ner och gå igenom. Han är ju märkt, men jag kanske inte ska räkna med att folk tittar efter. Ja, nya tag!

Annons:
Hawknestgrove
4/13/10, 5:55 PM
#14

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

martdat
12/13/11, 9:29 AM
#15

Hur har det gått här? är tråden fortfarande aktuell? önskar att TS hör av sig om du vill ha tråden kvar, annars tas den bort då vi vill försöka hålla sidan aktuell, narturligtvis får du ha tråden kvar om du vill,mvh martdat Medarbetare.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

martdat
1/26/12, 6:56 PM
#16

ts vill ha tråden kvar, o självklart ska man aldrig ge upp hoppet, chanserna ökar ju dessutom med en id märkning;)

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
1/27/12, 6:53 PM
#17

bra.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: