Annons:
Etikett01-frågor-allmänt
Läst 2370 ggr
mari-n
2009-07-29 19:02

Svart hankatt bortsprungen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Våran älskade katt, Simba, har sprungit bort, måndag 27/7 vid 18-tiden.
Vi var på Björknäs stugby/camping i Upplands-Bro,när han blev rädd, slet sig ur sin sele och sprang iväg.
Han är helsvart, har len & fin päls, gul/gröna ögon, 5år.
Ej id-märkt, men kastrerad.
Simba är en rädd & skygg innekatt. Som egentligen inte gillar att vara ute.
I vanliga fall beroende av närhet och gos. Han brukar jama mycket.
Vi saknar honom väldigt mycket.
Ring om ni hör eller ser nåt.
Vi bor i Sollentuna.
Mari 070/7657151
Daniel 070/4136897

Annons:
Hawknestgrove
2009-07-29 21:27
#1

Putt! Om ni kan, sätt upp lappar hör md vet och polis och katthem och gå ut och leta i skymning och gryning. Jädrans selar, säger jag bara! JAg vet, för vår lilla föreninin köpe in en svindyr liten sele som skulle vara rymningssäker. Ingen sån med remmar, utan stadigt med hela stycken. Pytt, sa Oliver, så var han ute…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

mari-n
2009-07-29 23:32
#2

Vi har satt upp lappar med bild, runt omkring hela Björknäs stugby. Jag har ringt närliggande vet., polisen (som nästan hånar en,verkar tycka att man är larvig.Säger att,"jaaa, vem vet,han kan ju bli uppäten. Ingen som bryr sig om katter")?!?!?Hjärtlösa idiot säger jag! Har lagt annons på blocket,kattvärnet,katthemmet,kks,djurhjälpen,kattpolisen…..Ska ringa lokaltidning….

Mitt hjärta är krossat, gråter hela tiden. Jag anklagar mig själv. Jag & Daniel,våra söner(5 & 2,5 år)& våran andra katt Selma, vi saknar Simba så mycket. Hur står man ut med ovissheten & tårarna? Kommer han fram,oskadd? Har han börja springa mot Sollentuna & gått vilse?

Som det märks så är jag helt förkrossadGråter

Mari

Hawknestgrove
2009-08-11 16:06
#3

Hur har det gått? Ovissheten är värst……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: