Annons:
Etikett03-hemma
Läst 5145 ggr
Silur
8/7/09, 5:17 PM

HEMMA!!!!!Bortsprungen grå Burma

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vår burmakatt Imoya försvann den 22:a juli från Slångränd 1 i Enebyberg. Hon är liten och grå med två vita fläckar på magen, saknar halsband men är chip-märkt. Hon hör egentligen hemma i Näsbypark, Täby. Har du sett henne? Ring
Cecilia, 0705-73 33 71. Hittelön!

Annons:
Hawknestgrove
8/11/09, 4:01 PM
#1

jag antar att du har gjort det som står i den här artikeln?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Silur
8/18/09, 12:26 AM
#2

Missen är hemma!!! Nästan 4 veckors utevistelse blev det tillslut så jag hoppas detta kan inge lite hopp till er som fortfarande väntar på era bortsprungna missar.

Hon är ca 1/3 så stor som vanligt :-( men annars utan en skråma och fin i pälsen - inte ens en fästing…

Jag vet inte hur många timmar vi spenderat med att gå/cykla runt och leta. Vi hade också satt upp hur många lappar som helst i området och angränsande också och det var det som gav resultat till slut. Stackars liten hade villat bort sig totalt. Hon kom springande när hon hörde min mamma ropa. Nu är hon hur lycklig som helst, svansar efter oss vart vi än går och är överlycklig för att äntligen ha ett knä att sova i igen!

Och själva firar jag och maken med bubbel :-) Nu kan livet återgå till det normala igen.

Hawknestgrove
8/19/09, 7:49 PM
#3

Grattis! OCh lika underbart att få skriva lös eller hemma i tråden!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: