Annons:
Etikett17-stockholms-län
Läst 4056 ggr
ministry
2009-08-19 23:00

Vill ha min Musse tillbaka!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vår katt Musse försvann i Gubbängen, Enskede, Stockholm ca den 10-15 juli. Vi är nyinflyttade och Musse kom hem första veckan, sen försvann han.

Han är 10 år, kastrerad och större än medelkatten. Helt svart men endast ett par vita hårsstrån på bröstet, knappt synliga. Hans jam låter lite annorlunda och mer från magen.Tyvärr inte öronmärkt.

Musse har alltid älskat att vara ute och är ute ca 90% av dygnet. Har en gång tidigare varit borta 10 dagar. Nu har det gått över en månad!

Vi har flyttat 5 gånger och han brukar gå ut direkt och hitta hem.. Men inte denna gång. 

Vill verkligen ha tillbaka honom och har efterlyst han både hos polisen och alla möjliga hemsidor och katthem. Har även delat ut lappar på nya och gamla adressen.

Ovissheten är hemsk och att inte veta om han behöver hjälp. Flytten känns inte bra förrän han är tillbaka och eftersom vi flyttat känns det hopplöst då han kanske inte hittar hem.

Håll ögonen öppna efter honom är ni snälla!!

Annons:
Hawknestgrove
2009-08-20 11:22
#1

Här får du alla tips du behöver! Kontakta även veter, djursjukhus och katthem. Polis likaså. Många lappar är ockå bra!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

ministry
2009-08-27 21:18
#2

Puttar upp min egen…

Ingen som sett honom???? Ledsen…

Hawknestgrove
2009-08-28 17:38
#3

och du har hört med katthemmen i Stockholm?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

ministry
2009-08-29 00:42
#4

Yes, alla i hela Sverige.. varje dag ….

Hawknestgrove
2009-08-31 00:28
#5

vi får hoppas, , lille Musse…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Misken
2009-09-14 11:58
#6

Håller tummarna, vet hur det är….

Kram

Annons:
Hawknestgrove
2009-09-17 00:41
#7

inget nytt? Lille Musse, det börjar bli kallt…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

ministry
2009-10-01 21:14
#8

Fått ett par tips, men så fort jag åkt dit så har katten varit borta… Nu är det iskallt ute och jag tänker på honom hela tiden.. Lever på hoppet om att någon av de 3 tipsen är Musse.  Det har ringt så himla många människor med tips, vilket är så gulligt då många verkar bry sig väldigt mycket om bortsprungna katter..

Hawknestgrove
2009-10-04 22:33
#9

Tänkte  på, att om du kanske kunde lämna en transportbur till den som tipsat, så kanske de kunde ta in honom? Elelr kan du inte låna en fälla av något kattehem? ett tips i så fall, är att du köper en kattfälla och ställer ut, för den är lätt att sälja sen…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: