Annons:
Etikett095-skövde
Läst 9284 ggr
[daniel85]
2009-09-01 14:25

Upphittad katt i skara

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vackande i morse av ett rejält buller på balkongen vissade sig vart en hankatt som tagit sig upp. bor ett par våningar upp så… i alla så verkar ingen i området känna sig vid katten, vissa sa dock att kom o gick lite då och då och tjejen under oss gav han mat vid ett par tillfällen…  han ä ca 1 år okastrerad och ochipad… vart hos vetrinären och kollade… är det någon som kan tänkas känna igen han?

Ring i så fall 070-5819236

Annons:
[daniel85]
2009-09-01 14:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

en bild till

Hawknestgrove
2009-09-01 15:40
#2

ja här får du lite tips.… gör lite tvärtom…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

[daniel85]
2009-09-02 12:46
#3

pratat med de flesta grannar och de säger alla samma sak att han har styrkit omrkring i flera månaders tid och ena grannen har gett han mat varje dag… aja nu ä lappar uppsata på alla affärer i stan och lite lappar på stan med… hoppas någon hör av sig lite synd om han för han kan inte va med oss hela tiden då sambon inte tål katter så bra samt att vår ena hund inte rikigt uppskattar katter och skäler mest på han bästa vorre om han kunde få va i ett jourhem så länge… ingen som vet någon som kan ta sig an han?

Hawknestgrove
2009-09-03 17:38
#4

JA du,  vilka katthem finns i närheten av Skövde? Sen får faktiskt grannen, sosm ha rrgett katten mat vrje dag, tänka på, att i och med att han har gjort det, så är han juridiskt ansvarig för kissen. Ni kanske kunde skramla ihop till en kastrering av den lille?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Alexej
2009-09-03 22:14
#5

hehe, Skara inte Skövde:)

Jag är rätt så säker att jag såg en bortsprungenlapp om honom på stan. Försöker alltid märker mig bortsprungna katter men sedan blandar jag ändå ihop allihopa. För många katter överallt.

Men som jag skrev på Hittekatter. Han måste kastreras snabbt. Bremer är billigast. Kolla, kanske du får rabatt för en hemlös katt.

0511-62132 mellan 8-9 på morgonen. Han tar inte många hundralappar för en hane.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
2009-09-06 19:40
#6

JAha, virrpannan Gunilla i farten igen…… De e mycke nu!Flört

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: