Annons:
Etikett03-hemma
Läst 3762 ggr
istaris
2009-08-30 01:17

HEMMA!"!!!!Min Sune är borta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sune är en gråspräcklig kastrerad huskatt. Han försvann från Ryd (mellan Nykyrka och Godegåd) utanför Motala natten mellan tisdag och onsdag den 21/-22/7. Han är id-märkt i vänster öra 1036A. Främsta kännetecken: han är svanslös.

Jag har anmält till polisen att han är borta. Jag har annonserat i Motala Tidning två gånger. Jag har efterlysning ute på blocket. Jag har lämnat lappar i runt 100 brevlådor. Nu har han snart varit borta i 6 veckor. Jag har inte så stort hopp längre om att hitta honom. Men jag saknar honom så oerhört. Så om någon hör eller ser något. Jag är tacksam för alla tips. Har någon tagit hand om honom vill jag gärna veta det.

Annons:
kattatanten
2009-08-30 10:08
#1

Jag känner med dig….Gråter Idag har min Pykkiz varit borta i 14 dagar… Kramar

Hawknestgrove
2009-08-31 00:34
#2

Ge ine upp. Som du ser här, så är det många kissar, som hittat hem igen….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

istaris
2009-09-14 00:41
#3

Igår, lördag förmiddag kom min Sune hem! Han hade då varit borta i 7½ vecka. Han är förskräckligt mager. Men nu får han vara inne några dagar så att jag kan ge honom mat ofta. Det är så otroligt skönt att han är hemma igen. Jag trodde faktiskt inte att jag skulle få se honom igen. Hälsningar Lena

Hawknestgrove
2009-09-14 01:51
#4

JAg tycker nog att du ska låta bli att släppa ut honom alls och om du gör det, ta honom till vet för en koll.HUr som helst, skäöntatt få sätta hemmA PÅ INLÄGGET….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: