Annons:
Etikett03-hemma
Läst 5829 ggr
evatrued
2009-08-25 19:58

HEMMA!!!!!!!Frida försvann vid Byarums bygdegård

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vår lilla svarta katt Frida försvann vid Byarums bygdegård den 8 augusti. Vi har varit där ett antal gånger och letat efter Frida.

Frida är liten och svart. Hon är öronmärkt med nr P1388.

Om du sett Frida, snälla, snälla ring 0708 243648 eller maila evatrued@yahoo..se

Annons:
Hawknestgrove
2009-08-26 00:49
#1

här har du bra tips! Är hon kastrerad? om inte, så får du göra det när hon kommer hem snarast!

http://kattpolisen.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=458aae8b-c935-486b-b5f1-c3da80293c0c&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

evatrued
2009-08-27 21:22
#2

Hej, Frida är kastrerad och öronmärkt. Hon är en innekatt, men lyckades smita ur bilen fast vi var två som försökte stoppa henne. Vi har kört tillbaka (120 mil) två gånger och letat efter henna. Vi letade även efter henn på hemvägen efter semestern. Men……Gråter 

Vi ska åka tillbaka igen snart och leta.

Hawknestgrove
2009-08-28 17:37
#3

Lilla sötaFrida….. Vi håller tummarna och tassar…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Engla
2009-08-29 21:57
#4

Frida har kommit hem! Skrattande

Fick detta mail av matte Eva:

"Vi satte in annons i lokaltidningen och blev uppringda av 2 personer som sett en svart katt. Vi åkte ned igen igår och hörde henne och hon svarade mig men kom inte fram. Vi försökte locka hur länge som helst. Då åkte vi till Katthemmet i Nässjö och lånade ett kattfälla. Imorse då min kan kollade satt hon i den! Nu ligger hon och sover på sitt favoritställe under överkastet i vår säng."

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Hawknestgrove
2009-08-31 00:29
#5

Åh vilken lycka!Så skönt att få ändra positivt i en rubrik!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

evatrued
2009-10-19 23:47
#6

Vi kan fortfarande inte förstå hur Frida (liten bortskämd innekatt) klarade sig 3 veckor i Byarum. Johan, som bor i Vaggeryd, gick dit och ställde ut mat efter han läst min annons. Vi träffade så många, engagerade personer i Byarum då vi letade efter Frida. Nu är hon som vanligt. Vår andra katt älskar att kela, Frida kelar på sina villkor, men under de två första veckorna hemma var hon som ett plåster, men nu är hon vanliga Frida igen.

Vi är överlyckliga.

Annons:
Hawknestgrove
2009-10-20 01:22
#7

Det förstår jag. så skönt att det gick bra…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

eva-lina
2010-01-02 04:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

då känns det något hoppfullt att min kisse också kommer hem för han är en innekatt som inte har varit ute förut ock jag sover inte för jag tittar ut på ballkongen om han skulle sitta nedanför på morgon sidan när andra ffolk sover men kram på dig ock din kisse som kom åter hem.

Upp till toppen
Annons: