Annons:
Etikett096-uddevalla
Läst 4205 ggr
[Chayar]
10/6/09, 5:17 PM

Vet du vem "Skunk" är?

I uddevalla ungefär vid fredsgatan, har jag och några kompisar träffat på skunk (som vi kallar honom) Skunk träffade vi första gången i Maj/Juni och han var då i ganska okej hull förutom att han hade jätte stora tovor i sin långa vita päls. Nu först i slutet på spetember hittade mina kompisar honom igen. Då var han väldigt mager och med ännu större tovor. Kan det möjligen vara så att Skunk är hemlös? Skunk är vi och långhårig med svarta fläckar. Väldigt social och i örat står nummret 63360!

Vet ni något om skunk eller vet hur man kan söka upp ägaren genom nummret så svara gärna för jag står inte ut med tanken att han ska va ute i vinter.

Annons:
ksofia
10/6/09, 8:36 PM
#1

Du kan söka på Svenska kennelklubbens (SKK) ägarregister för katt. Här

När jag slår in de siffror du anger kommer det inte upp något. Det brukar vara någon bokstav med. Är det något tecken som är otydligt och kan vara något annat, sätt i så fall * i stället för en siffra eller bokstav och tryck sök. Där finns även goda råd om hur man kan söka om märkningen är otydlig.

Om man inte hittar något på sina sökningar kan man kontakta SKK på telefon, så kan de kanske hjälpa till.

Försök hitta ägaren på annat sätt genom att kontakta polisen, annonsera, sätt upp lappar mm.

Lycka till!

Hawknestgrove
10/7/09, 1:26 AM
#2

Du kan även ta den lille till en vet och kolla upp där i lungn och ro och lysa igenom örat. Då kanske det syns bättre.

HAr du satt upp lappar och hört med katthem om någon sakanr kissen? Annonser?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

cala01
10/11/09, 11:10 AM
#3

Hitta en svart och vit hankatt Stickan på G3360, Lysvik. Känner bara till ett Lysvik och det liggar mellan Sunne och Torsby i Värmland.

Hawknestgrove
10/11/09, 7:51 PM
#4

HAr du gått vidare med det?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: