Annons:
Etikett03-hemma
Läst 3195 ggr
moonskit
10/17/09, 5:13 PM

HEMMA!!!!!Försvunnen mörkhonkatt, Sandarna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Elsa försvann från Orustgatan i Sandarna på morgonen den 14 oktober. Det är en tigrerad honkatt som har små svarta lokattstofsar på öronen och en vit haka. Hon är normalstor huskatt på 2 år. Hon är chipmärkt och har ett reflexhalsband.

Har du sett henne? Ring Sandra på 0730504055.

Annons:
anebit
10/17/09, 6:07 PM
#1

Så jobbigt det är när ens lilla kisse är borta.    Här har du tips om vad man kan göra när katten sprungit bort.

Håller tummarna för att hon kommer hem igen, lilla gumman.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

moonskit
10/18/09, 3:00 PM
#2

Ja, jag har läst den artikeln. Jättestor hjälp.

Det är så fruktansvärt jobbigt att vara ovetande. Jag förväntar mig tyvärr det värsta eftersom hon har varit lite oberäknelig på vägarna det senaste. Men hur länge skall man gå och hoppas på att hon kommer tillbaka? Hur länge skall man gå runt och ropa på henne? När ska man berätta för försäkringsbolaget att hon är borta?

Jag vill inget hellre en att hon ska komma hem, men näst efter det vill jag i alla fall ha något svar på vad som hänt henne. Att vara helt ovetande, det är fruktansvärt.

moonskit
10/18/09, 10:13 PM
#3

Hon kom precis hem!

Hon luktar lite källare eller gamla kläder så hon har kanske varit instängd någonstans.

Jag har aldrig varit så glad som när jag hörde henne hoppa upp på fönsterbrädan, 5 dagar försent.

/En otroligt glad Sandra

Hawknestgrove
10/20/09, 1:36 AM
#4

JIPPPIIIIIIII!!!!! Är hon kastrerad? Om inte så gör det skyndsamt…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

moonskit
10/20/09, 10:08 AM
#5

Yes! det är hon. Kastrerad, chippmärkt och reflexhalsband med mitt telefonnummer i.

/Sandra

anebit
10/21/09, 12:59 AM
#6

Så underbart!  Jag blir så glad för din skull och även för kattens förståss som nu kan sova varmt och skönt med tillgång på mat.   Skrattande

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Annons:
Upp till toppen
Annons: